Web 0.1

Botcsinálta dizájnerek, fatális bugok, vicces vagy idióta megoldások. Minden, amit még a monitorpixel elbír, és amit már nem.

bigyók


My blog is worth $15,242.58.
How much is your blog worth?

Tessék lájkolni

Kommentek

Aki überelte a lehetetlent

2008.02.07. 23:01 | webszemét | 30 komment

Címkék: a hét webdizájnere

Bizonyára emlékeztek még az korábbi cikkünkre melyben megesküdtünk, hogy ennél egyszerűbben nem lehet arra buzdítani polgártársainkat, hogy velünk csinátassák meg a kis honlapjukat. Hát kurvára DE! Van egy domén, amit valaki, valamikor lefoglalt magának, (lusta vagyok megnézni ki, úgyis megnézi valaki, és bekommenteli) és él vele. Él vele, de olyan szintű minimál koncepció keretén belül, hogy a pontosvessző hozzá képest históriás ének. Már biztosan érdekel, mi az a domén, amihez nem, vagy csak alig tartozik weboldal. Nem a legrosszabbcím egyébként. honlapkészítés.hu . Igen. Azért a referenciákra kiváncsi lennék. Esetletleg felhívhatná valaki :D

A bejegyzés trackback címe:

https://webszemet.blog.hu/api/trackback/id/tr86330235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MP33PORTAL · http://downlinkz.com 2008.02.08. 00:21:44

Már a nyitóoldalon látszik a webfejlesztők szakmai hozzáértése. :D

Andrei · http://www.andreiground.com 2008.02.08. 01:23:28

Azon gondolkozom, hogy ezt vajon kiről koppintották. A pingvin a linuxé, a telefonszám a fószeré. De vajon honnan ismerős a fehér háttér?

insert_click · http://www.kutyapoint.hu/ 2008.02.08. 09:46:40

Uraim, a legdurvább szerintem ez:
validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A%2F%2Fwww.honlapkeszites.hu%2F

14 karakterről beszélünk, de még így sem valid ;)

BOB 2008.02.08. 10:18:56

Semmifele W3C ajanlasnak nem felel meg, meg ha el is tekintunk attol hogy a DOCTYPE el lett hagyva.

Latatlanban Dreamweaver 4-esre tippelek, az fosta tele a body taget ilyenekkel hogy leftmargin meg topmargin, persze lehet hogy en nem emlekszem jol. :)

Gonoszfóka 2008.02.08. 10:22:49

Hát, én kezdőként próbálok összehozni valami értelmeset, de azért ettől még én is előrébb tartok :-D Ja és webfejlesztő se vagyok :-)

insert_click · http://www.kutyapoint.hu/ 2008.02.08. 10:41:50

Walter: szerintem megtaláltad egy referenciamunkáját!!! Látjátok a kék összhangját a betűszinnel?

zsüber 2008.02.08. 10:43:02

Az általam rendszeresen látogatott wild.hu-t is ő készítette.
Talán....

woodpaul 2008.02.08. 10:43:39

Szerintem csak vmi gebasz lehet az oldallal, mert erre a címre egy egész korrekt oldalacska jön be:

honlapkeszites.hu/internet.php

Ha átnevezné index.php-ra...

zsüber 2008.02.08. 10:48:20

van index.php is. csak ténleg bajok lehetnek, ha nem azzal indul.
Valaki gonoszságból betehette az az index.html-t....

woodpaul 2008.02.08. 10:58:58

zsüber:
Igazad van.

Meg lehet, nem is gonoszság, hanem az e-Marketing egy fura, de hatékony formája! Hiszen erre az írásra jelenleg link mutat az Index főoldaláról, ami azért nem rossz... :D

Gyulus 2008.02.08. 11:07:10

"Latatlanban Dreamweaver 4-esre tippelek, az fosta tele a body taget ilyenekkel hogy leftmargin meg topmargin, persze lehet hogy en nem emlekszem jol. :)"

A Dreamweaver 4 idejében még nem nagyon volt CSS, és a body-ba bizony ilyeneket kellett raknia, ez szabványos volt. Viszont az nem hagyta le a DOCTYPE-ot, valamint a sort sem az készítette, mert az nem hagyta le a #-et a szín elejéről. Ha jól emlékszem.

Gyulus 2008.02.08. 11:08:50

Höhö, kiszedte a html-t. :)
Szóval a font face="tahoma" size="2" color="9B6D73" sorról volt szó.

laca. 2008.02.08. 11:20:17

Ráadásul a design is valami templates gyűjteményből lehet.

=ALARM= · http://forum.downlinkz.com 2008.02.08. 15:20:57

Én momentán a Dolphinet Kft-vel sem dolgoztatnék:

Íme a preferenciák:

www.bokod.hu
www.dad.hu
www.komlod.hu

BOB 2008.02.08. 23:35:32

Gyulus: a CSS1 1996-ban lett kiadva, a Dreamweaver 4 meg 2000-ben. Tudta az a CSS-t. Raadasul a topmargin es leftmargin soha a budos eletben nem szerepelt egyetlen W3C ajanlasban sem, azokat a Microsoft hasznalta az MSIE-ben, mint ahogy a szinten csak frame-eknel szabvanyos marginwidth-et es marginheight-et meg a Necckep hasznalta a body tag attributumakent. Mondjuk akkoriban nagy ivben szart mindenki a validitasra, ami ment az ment, ami nem az nem.

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.02.09. 00:34:16

Nana: és akkor mi van? :D Szerinted egy ilyen wp motort ki a franc áll neki barkácsolni? :D Az én oldalam sem stabil W3C (mármint amit a nevem mellett látsz). viszont sűrün levelezek a forráskódban az oroszokkal :D

A webnegát pont az ilyenek miatt gányoltam W3C szerintire. Dehát amúgy meg senkit nem érdekel. Egyszerűen sikk kiírni. Tényleg.

Egyszer tesztelgettem a keresőmotorokat, hogy min és hogyan mennek át. Minél kevesebb táblázat, kevés form, 0 layer, nulla java, nulla flash. Az, hogy ezek után az oldal szabvány vagy nem, az már kurvára nem érdekes.

Fejlesztői szempontból csak az a lényeg, hogy a három nagy böngészőn azonosan viselkedjen és ugyanúgy nézzen ki.

kukacka 2008.02.09. 01:50:55

A Blog.hu egyetlen oldala sem validál. Nem a blogolón múlik.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.02.09. 02:15:17

az enyém is 143, webszemét is, kutya csak 84
mitől? ennyit számít már ha kicsit ért hozzá valaki?

kukacka 2008.02.09. 02:29:31

A blog.hu szkriptjeiben van a hiba, amihez nem tudsz hozzányúlni és köze nincs a dizájnhoz.
Egyébként nem is biztos, hogy hiba. Nem minden nyelven perfekt a validátor.

kukacka 2008.02.09. 02:35:57

A hibák száma a postok számától és a beillesztett egyéb anyagoktól, pl. videóktól függ. Szerintem.

insert_click 2008.03.18. 11:08:01

minimál project: www.uveges.hu

lanibau 2008.06.10. 17:02:40

Üdv itt mindenkinek! Jót röhögtem amikor a google keresőben rátaláltam erre a fórumra. A www.lanibau.hu oldallal kapcsolatban csak annyit hogy a drágalátos sógorom 4 éve igéri hogy megcsinálja nekem lévén hogy én nem értek hozzá.
Egyik nap elkapott a vágy hogy majd én kézbe veszem a dolgokat. 2 óra alatt a teljesség igénye nélkül próbálgattam vajon mit is kell csinálni.
Azon felül hogy célom nem volt, hogyan is nézzen ki az oldal, még a rettenetes eredményt is fent hagytam az ftp- én.
De legalább volt mit fikáznotok. A lényeg: a 2 órás próbálkozás után el kell ismernem, hogy ez egy KÜLÖN SZAKMA.
Úgyhogy hajrá. Mutassátok meg ki a király!én máshoz értek

Kotosy · http://www.kotosy.extra.hu 2008.07.17. 15:45:35

:)

Valaki elmondaná nekem, hogy mi ez a "validator.w3.org"??? Nálam egyetlen hibát ír csak! :) De tulajdonképpen ez mit is vizsgál?

validator.w3.org/check?uri=www.kotosy.extra.hu&charset=(detect+automatically)&doctype=Inline&group=0
süti beállítások módosítása