Web 0.1

Botcsinálta dizájnerek, fatális bugok, vicces vagy idióta megoldások. Minden, amit még a monitorpixel elbír, és amit már nem.

bigyók


My blog is worth $15,242.58.
How much is your blog worth?

Tessék lájkolni

Kommentek

Szakemberünk installálja a Zinternetet...

2007.12.11. 17:46 | webszemét | 60 komment

Címkék: vicces dolgok

Hónapok óta bassza a csőrömet a metróban levő Nord Telekom plakátok tömkelege, amin két pimpa-virág kéjes vigyorral épp úgy csinál, mint aki felfedezte az év homo-pornó oldalát. Annyira esetlen, annyira béna, hogy rám a plakát pszichikusan úgy hatott, hogy ha akarnék internetet, akkor se őket választanám, ha ingyen adnák. Erre most Taiki beküldte a weboldaluk linkjét, beteljesítve ezzel régi vágyamat, hogy ezt a két majmot megmutathassam mindenkinek, és együtt mosolyoghassunk rajtuk. Jó, persze, a weboldaluk sem érne meg egy dobogós helyet a hónap weboldala versenyen, de nem ez a lényeg... Ez most személyes:D
Ja, a legjobb rész.
"A Nordtelekom ingyenesen installálja az internet kapcsolatot..."

Aki tud ennél bugyutább marketing mondatot, az tegye fel a kezét! :)
Tudom, ez a post kicsit off, de ezt muszáj volt megmutatnom, én régóta kész vagyok tőle.

A bejegyzés trackback címe:

https://webszemet.blog.hu/api/trackback/id/tr77260625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2007.12.11. 18:11:49

Hát, ez megint kicsit melléfogás-ízű post, az inkriminált mondat marketingszempontból nagyon a helyén van. Vedd már észre, az internet nem azért jött létre, hogy TÉGED megfogjon, csak magyarországon többmillió ember él rajtad kívül...

Before · http://azbeszt.blog.hu 2007.12.11. 18:14:53

Megkockáztatom az oldaluk is tökéletes.

Kuruttya 2007.12.11. 18:25:17

Es "...musza_J_ volt..." :)

plömplöm 2007.12.11. 18:25:23

nos, "KORLÁTLAN 1 MBPS ADSL", tehát egy megabájt, azaz nyolc megabit? érted, MB vs Mb... vagy csak a titkárnőnél senki nem uninstallálta a CAPSLOCK-OT...

Ficere 2007.12.11. 18:26:12

Ráadásul olyan szó nincs is, hogy "muszály" :)

Muszáj megtanulni helyesen írni :)

F.

plömplöm 2007.12.11. 18:28:34

most nézem, szolgáltatnak 64megabites adsl-t, ááá, ilyen kell! brutto 8990-ért...

webszemét · http://webszemet.blog.hu 2007.12.11. 18:29:08

jááj, ebbe a muszájba mindig belecsúszok... javítva, köszi ;-)

Before, van a világon olyan dolog, amivel egyet tudsz érteni csak egy ici-picit? Már nem bántásból kérdem, tényleg érdekel, mert egy ideje direkt figyelem, hogy akármit írok, abba biztosan belekötsz, gondolom csak van valami, amibe nem...

doktor.dikhed 2007.12.11. 18:36:26

Uhh, elég durva plakát. Tényleg, mintha a Kék Osztriga Bár konszolidáltabb részébe nyernénk betekintést.
Nem az illetők külsejét kritizálnám, hanem a kompozíciót. Két egymáshoz simuló férfi, és az egyik meleg mosollyal tekint felénk...érdekes.

"A mi szakemberünk..." reklámszövegnél unalmasabbat és ötlettelenebbet ritkán látni.

A weboldal jó. Egyszerű és átlátható. Nincsenek elrejtve az árak.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2007.12.11. 18:38:28

Ezek szerint szelektíven olvasol, jellemzően fele-fele arányban értek egyet a kiszemelt "áldozataiddal".

Taiki 2007.12.11. 18:50:13

Before, az okát nem tudom és nem is akarok találgatni, de azt hiszem nem kicsit vagy elfogult ezzel a webszeméttel szemben.
Mondjuk azzal egyetértek, hogy a szlogen jó, amennyiben a célközönsége az iskolázatlan, netet csak hallomásból ismerő nyugdíjasok csoportja. Általában persze nem ezt a réteget célozzák meg a reklámokkal - tekintve, hogy itthon nem alkotnak túl nagy vásárlóerőt - ezért a hétköznapi reklámzabálók számára valóban furcsának hat.
Nem értem milyen szempontból találod tökéletesnek az oldalukat, mert ránézni fáj, viszont a fenti szlogennel megcélzott/megtalált réteg viszonylag ritkán fog elélvezni azon, hogy mennyire jól működik az oldalon a php/perl/js (nem kívánt törlendő) vagy milyen elegánsan van megoldva a html/css.

feltenném a kezem a legszarabb marketing mondat contestben való részvétel okán. szerintem ez a nyomába sem ér a tvnetwork marketing guruja által diszkréten az oldalukra böffintett: "Legjobb jó ADSL" és "Legjobb jó ár" kombónak. Na az az igazi FATALITY :D

Before · http://azbeszt.blog.hu 2007.12.11. 18:51:10

Nagyon vicces valaki.
Egyébként öcsém van...

Before · http://azbeszt.blog.hu 2007.12.11. 18:54:43

Marketingszempontból értettem a tökéletest. Abszolút jó a felépítése, ha az ember nem esztétikai szempontból vizsgálja, ráadásul az egésznek a technikai hátteréhez sem konyít, akkor nagyon hatásos. Az árlista jó helyen van, jól felépített, figyelemfelkeltő, főleg az összehasonlító táblázat.
Egyébként nem vagyok elfogult senkivel szemben, és különösen vicces, hogy először ezt állítod, majd egyetértesz azzal, amit írtam.

Taiki 2007.12.11. 18:55:01

TuRuL_2k2 · reakcio.blog.hu 2007.12.11. 18:47:26

Nördtelekom - váááááááááááááááááááá pusztító
leestem a székről :D

Before · http://azbeszt.blog.hu 2007.12.11. 18:59:16

Annyiban árnyalnám a véleményemet, hogy a nyitó oldal tetszik, a belső oldalak már nem igazán, ott az egyszerűség kevésbé a pozitív oldalát domborítja. Az alsó ferde sáv meg egyenesen rémisztő.

webszemét · http://webszemet.blog.hu 2007.12.11. 19:04:07

Ejnye ÁL-Before! Használj saját nevet, te kis tréfamester!

DobayAdam · http://www.dobayadam.hu 2007.12.11. 19:08:11

Szerintem ez a reklám _aranyos_. Norvég, a szlogen nyilván tükörfordítással lett magyarra ültetve, és igen, hülyén hangzik magyarul, de igazából csak kedves akar lenni. Nyilván nem nekünk van pozicionálva a reklám hanem, mint ahogy már feljebb is elhangzott, az idősebb, számítógépekhez és az internethez nem értő réteghez.
Kicsit olyan az egész mint az IKEA, ilyen baráti családias feelinget szeretne közvetíteni. Én a Kálvin téren szoktam volt belefutni amíg kint volt ott és mindig jót vigyorogtam rajta.

Taiki 2007.12.11. 19:08:56

próbáltam egyértelműen fogalmazni, de leírom másképp, hogy mi a gondom a nördtelekom (lol) oldalával.

minden nagyon a helyén van, kattintás nélkül is az összes alapvető info-nak a birtokába jutsz, szerinted csodás az összehasonlító táblázat is, éppen csak mint ahogy te is említed esztétikailag nem felel meg. az kevés egy leendő IT analfabéta ügyfél (márpedig sztem azon nem fogunk összeveszni, hogy az ügyfelek túlnyomó többsége az) meggyőzéséhez, hogy a technikai háttér rendben van, hiszen azt semmilyen szinten nem tudja elbírálni/értékelni. Tovább megyek, szerintem bármely ügyfél hamarabb meggyőzhető egy szép vagy egy felkapott oldallal, mint egy rusnya, de marketing szempontból pontosan kidekázott honlappal.
Kicsit olyan ez, mit a Marikám dinnyéje, Józsikám töke tv reklám. Biztos mindenki tudja miről beszélek, tehát megmarad az emberben - vagyis még működik is, amennyiben pont ez a célja - node nem ciki egy kicsit?

Gaf · http://www.raytracer.hu 2007.12.11. 19:12:09

Kövezzen meg érte a post írója, de nekem kifejezetten szimpatikus reklámplakát. Nap mint nap elnézegettem én is a mozgólépcsőről, és nekem tetszik. Meg is indokolom, hogy miért:

1. Mosolyognak rajta, ez pozitív.

2. A két figura tök szimpatikus, teljesen normális átlagemberek. Simán el tudom képzelni, hogy a piros pulcsis kimegy valakihez és beállítja neki az internetet.

3. Annak ellenére, hogy beállított kép, mégis életszerű hatást kelt bennem. Végre egy plakát amin nem az életidegen, méreg drága öltönyös manager figurákat látom (amitől már hányingerem van).

4. Tetszik a nevük is, sőt nekem a pulcsival teljesen összejön ez az északias hangzású név (hideg --> pulcsi) :-)

5. Szimpatikus a szlogen is. Aki olvasgat homárt például, vagy volt már problémája az otthoni internettel (vagy számítógéppel) és fordult már a szolgáltatóhoz, hogy segítséget kérjen az tapasztalta, hogy mekkora bunkó, taplók dolgoznak ott, és mennyire nem segít senki az embernek mikor problémája van. Ez a mondat meg azt sugallja, hogy nem odavágnak hozzád egy dobozt, meg 5 méter kábelt, aztán old meg magadnak, ha nem megy akkor meg szopjál vele napokig… sokan pont a hozzáállás miatt akarnak szolgáltatót váltani.

Szóval nekem ez a reklám (a maga esetlenségeivel együtt), egy kifejezetten üdítő színfolt inkább. Persze ízlések és pofonok…

Before · http://azbeszt.blog.hu 2007.12.11. 19:13:20

Úgy látszik én sem fogalmaztam teljesen egyértelműen: nekem esztétikailag sincs problémám a nyitóoldallal. Hidd el, a ma még fellelhető potenciális internetszüzek sokkal inkább vevők egy ilyen egyszerű, átlátható, tiszta oldalra, mint egy csilivili, hipergyönyörű dizájnlapra.
A reklám célja egyékbént a hatáskeltés, nem létezik olyan, hogy ciki (mármint, ha hatásos).

webszemét · http://webszemet.blog.hu 2007.12.11. 19:22:06

Nem tudom... ez a szakállas muki akkor is hülyén néz ki, ha mosolyog, ha nem:)
Az öltönyös/estélyiruhás hiper szupermodellektől én is hányok, de ez már túlzás. Szerintem.

legacy 2007.12.11. 19:22:59

Ennek a cégnek a jogelődje, sőt talán még az a cég is működik a Beltáv nevezetű szolgáltató. ( www.beltav.hu/ )
Régen ügyefleik között voltam, és aránylag meg is voltam elégedve, kicsi barátságos hangulató cég, elég gyér hibakezelési és elhárítási személyzettel. Viszont olcsó, és nálunk győrben szimmetrikus netet biztosított. Csak sajna a pinggel adódtak gondok.Ezért váltottam. Sztem nem kell bántani őket, nem mindenki engedhet meg magának PR-ost. Télleg elég sufni cégnek néztek ki.

taiki 2007.12.11. 19:29:26

Hogyne létezne hatásos ámde ciki reklám. Szerintem ilyen pl. az általam idézett takarékszövetkezet reklám, mely hatásos, csak éppen nem a kívánt hatást éri el. Ciki. Szerintem ilyen a post témaadó oldala is. Szerinted meg nem ilyen. Ok. Azt hiszem ezen a ponton mindketten többet tudunk a másikról, mint amennyit szerettünk volna megtudni róla.

szép napot

Zwiebi 2007.12.11. 19:48:02

Nem azert, de a piros puloveres emberke siman elmehetne Sun-os emberkenek a 80-as, esetleg a 90-es evek elejerol. A notijuk is a 90-es evek elejet idezi, latszik is, hogy ala kellett tamasztani, mert nehez lenne addig tartogatni, mig elkeszul a foto.

Garry 2007.12.11. 20:02:29

Valóban gagyi a reklám, de talán az játszhat közre, hogy ezidáig, aki csak egy kicsit is konyít az internethez és érdekli, az már bekötette magának. Most azokat kell megfogni, akik abszolút hülyék hozzá, tehát a nagymama is "mennnyen fel a zinternetre merazjó oszt tejeljen" :) Az ilyeneknek meg abszolút nem tűnik gagyinak a szóban forgó marketing szöveg, max. a két idióta csávó sugallhatja nekik (is), hogy valami nem fasza :)

A kezdetek-kezdetén a "tekiket", a "szakembereket", az újdonság iránt az első hullámban érdeklődőket kellett megfogni, akkoriban nyilván olyanok voltak a reklámok, hogy az a földi halandókat nemigen fogta meg, azt sem értették miről van szó, de ahogy közelítünk a szaturáció felé, egyre jobban úgy kell tálalni, hogy a legutolsó analfabéta is rámozduljon.

Olyan ez mint a kocsivezetés, a hőskorban külön tisztség volt a sofőrködés, komoly respektje volt, úrnak számított, aki az autót vezette. Manapság meg a műkörömreszelőhülyepicsákat (is) meg kell célozni.

yotaSan 2007.12.11. 20:47:49

Szerintem is nagyon ari.
"Svédjeink beállítják Önnek az internetet" - még ha norvégok is...
Ami engem megfogott, az a "beállítjuk internet csomag". Valami ilyesmi is szerepelt a plakátjukon. Nem tudtam, hogy ez már a csomag neve, vagy csak a tevékenységre kívánnak utalni.
A dolgok marketing részéhez annyit fűznék hozzá, hogy lehet, hogy tökéletes az elrendezés, de a dizájn hót igénytelen, valóban. Igazi html, css-t csak nyomokban tartalmaz, a sorok egymásra másznak, stb.

yotaSan 2007.12.11. 21:03:02

bocs, "beszereljük internet csomag", de a lényeg uaz...

bunk0 2007.12.11. 21:07:31

Hát ez okádék.
A skandinávokból eddig többet néztem ki, persze lehet hogy nem ők a hibásak hanem az észak-balkáni helytartóik.

cSeper 2007.12.11. 21:17:42

A reklám el érte célját beszélnek róla. Olyan mint a "Vámházkörut 9 a kalpkánál" Jobb lenne egy kifestett hölgy aki majd el élvez a képernyőn látottaktól?

cSeper 2007.12.11. 21:25:34

Az internetet sem annira egyszerü beállítani pl egy laptopon vagy bármin amin az integrált kártyát biosban letíltották, vagy hiányzik pár protolol vagy már volt rajt betárcsázós zinternet vagy a chip magazin mellékletéből 3 tüzfalat tettek rá stb... esetleg egzotikus oprencereket hasznal pl: macintos, stb

0xFFFF 2007.12.11. 21:36:42

Kedves cSeper !

Jó a postod, de mi az a protolol ? Egyébként ma a nagy többség windowst használ, azon meg a egy fél éves gyerek két pelenka összeszarása közben belövia standard internetkapcsolattípusok bármelyikét. (adsl,kábeles net) A képen tényleg két, éppen hőmérőző buzi látható szerintem is, a laptop csak véletlenül van ott. Hímnemű balfasz csak akkor hívja őket internetet konfigurálni, ha nem félti a seggét.

Mephisto 2007.12.11. 21:36:57

Nos, a honlap ketsegtelenul nem egy igenyes darab. DE, evekkel ezelott en harom evig voltam a Nextra ugyfele es akkoriban is egy norveg ceg tulajdonaban voltak. A szolgaltatassal nagyon meg voltam elegedve. Csupa csillagos otos....

yotaSan 2007.12.11. 21:44:09

Én ám örülök, ha jön egy skandináv :) és beállítja jaz Internet. De tényleg. Miért én vesződjek vele? Ők szolgáltatnak, nem?
Amúgy meg ez egy webfikázda, nem? Nem az számít, hogy mennyire marketing meg hogy milyen jó lenne, ha meg lenne csinálva szépre, hanem az a gond, hogy nincs szépen megcsinálva, meg magyarosan megmondva. Csak erősen germanisztikusan.
A cég ettől még lehet tök aranyos meg kedves, sőt biszexuális is tőlem. .P

Celtic 2007.12.11. 21:52:59

Ezen en is sokat rohogtem. Jo, eloszor kiakadtam rajta, mert az a szerencsetlen ne a kameraba bamuljon ha eppen "bealliccsa a zinternetet", hanem nezze azt a szerencsetlen gepet, amit beallit.
Es amilyen boldog tole...
De nyugodtan lehetne elottuk C64 is, a ruhazat alapjan kb. abbol a korbol szarmazik a kep..

proci 2007.12.11. 22:12:15

jó, hát a két figuráról elhiszem, hogy értenek hozzá bemondásos alapon, a szemüveges szakállas arc pl a befutott, igényesebb infos sztereotípiája, skandináv verzióban (fogadni mernék, hogy kopott farmer és fehér tornacipő is van rajta;>).

egyébként meg norvégoknál nem ismerem a viszonyokat, viszont svédeknél 12ezer forint havonta a 27megás adsl2 (bár a feltöltése "csak" 1.6mega). ping meg természetesen extrém alacsony. viszont kérésre 300kért kihúzzák házhoz az optikai szinkron gigabitet, havidíj 15 vagy 18/hó. és mellesleg ott messze a legmagasabb az aktív nethasználók aránya.

szóval én lazán elfogadnék ilyen retro arcokat, ha megkapnánk mellé a svéd árakat/szolgáltatásokat is. és eljönne a kánaán.

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2007.12.11. 22:20:50

cSeper: Vigyázz,jön MÁria aki 0 szakértelemmel maximálisan ért mindenhez és megmagyarázza, hogy Klapka hülye, neki jobban megy. Nem kell ilyen példákat hozni.

a.) Mert nem biztos, hogy mindenki megérti
b.) Mert létező, ismert dolgot nem illik kommentben reklámozni.

dark future · http://www.andocsek.hu 2007.12.11. 22:33:07

Miért, nem mindig evidens, hogy hogyan kell beállítani...

Ha van pl. egy asztali gép meg egy notebook, meg vett hozzá a júzer egy WLAN-os routert, akkor el kell vele tölteni 15-20 percet, még nekem is, aki napi gyakorisággal csinálok ilyet. (Főleg ha még egy-két postafiókot is be kell állítani.)

Szerencsétlen júzer bizonyos dolgokra nem biztos, hogy rájönne magától, ez tehát egy valós szolgáltatás.

Más kérdés, hogy a kép tényleg elég szörnyű.

M0uFl4n3 2007.12.11. 22:41:55

A kép alapján simán felvállalhatná a cég becsülettel a "Nerdtelekom" nevet!

meroving 2007.12.11. 22:48:32

Az oldaluk design és technika szemszögéből picit elavult, de azért ahhoz képest mennyi borzalom van a neten a web0.1-es plecsnit nem tenném rájuk.

A reklámarcok télleg ROFL, de ez meg ízlés kérdése.
Vki meglátja a Tescoban az Akciós szót és megrohamozza a pultokat. Vki meg elfordul. Ez is ízlés kérdése.

webszemét · http://webszemet.blog.hu 2007.12.11. 23:13:12

Több hsz-re is reagálva szeretném kihangsúlyozni, hogy ez a post kicsit off. Ott van a szövegben. Nem azért került ide, amiért általában szoktak a weboldalak. Egyszerűen muszály volt ezt a képet, meg ezt a hülye mondatot mindenkinek megmutatni. Ettől még az oldal nálam átmegy a léc alatt, és akár a szolgáltatás is lehet kiváló. A DIGI-TV honlapja is foglalkoztatott egy darabig, van rajta pár fura dolog, pedig nekem nagyon bevált, mint szolgáltató. Ettől még lehet, hogy írok róluk egy picit :)

doh 2007.12.11. 23:13:27

hátő, most akkor miért is reklámozod? Vagy a negatív reklám nem reklám? : D

webszemét · http://webszemet.blog.hu 2007.12.11. 23:23:22

doh, te mit tennél a helyemben? Kitakarnád a cégnevet? :-s

EarlD 2007.12.11. 23:37:10

Szerintem a weboldal alapban szar, nekem a két vigyorgó meleg srác tette némileg szimpatikussá a céget. Ilyen arckifejezéssel csak jóindulatúak lehetnek! A nyugdíjasokkal szerintem leülnek teázni is, miután beállították az internetet. :)

Szóval ez jófejség, bár ugyanennyire röhejes is. Amúgy az oldal többi részén én nem látom, hogy bármilyen szempontból jó lenne. Van egy hatalmas FIGYELMEZTETÉS! felirat, amitől elsőre megijedtem, hogy ott most internetes csalást, erősáramot vagy mérgező paprikát hirdetnek-e majd - mindenesetre félve olvastam tovább. A többi felirat ronda és túl kicsi betűkkel van, mintha az egész mondandó apróbetűs rész lenne. Ráadásul a számok meg vannak csillagozva ezerféleképpen, és külön alul magyarázzák egy apró-apróbetűs részben, ez szintén nagyon elterjedt módszer, minden reklámban látunk ilyet, ellenberger éppen emiatt nem túl bizalomgerjesztő. Minden lényeges jellemzőt, ami egyben hiba és/vagy ellenszenves is, azt átvették a "nagyoktól".

Az ADSL-t magyarázó oldalakon van pl. teljes bekezdés pont azzal a default kék színnel, amivel a hivatkozások jelennek meg általában. Alatta megint apróbetűs rész, össze-vissza csillagozott számadatokkal, majd normál betű vastagon kiemelve, normál sima, kis vastag, kis nagy sima vékony, csillagocskák ide-oda.
IE-ben ráadásul pont ez az aloldal az, aminek a jobb-széle kilóg a frame-ből (hiányoznak sorvégek) és a scrollbar sem látszik, a látogatók egy része sosem fogja tudni, hogy ott lejjebb még egy csomó szöveg van. FF-ban bármilyen plusz eszköztár esetén már dupla-scrollbar van, 1024-ben.

A szellős felépítés, és a sima fehér háttér alapján azért valamennyire cégesnek tűnik a honlap, de nem mondanám, hogy meggyőztek bármiről is. Inkább olyan kis komolytalannak tűnnek, és akkor még finoman fogalmaztam. A Társadalmi felelősségvállalás alatt leírt magasztos szövegek után főleg szegényesnek éreztem az egész megjelenést.
Mindenesetre én olyat nem tudtam találni az egész honlapon, amire konkrétan rámondhatnám, hogy "oké, ez jó". Bár van, akinek ez is elég.

sertésmájkrém 2007.12.11. 23:50:59

Before-nak igaza van, nemtommit kell kötözködni vele, teljesen normálisan leírja, hogy _marketingszempontból_ fasza a mondat. Pont és csak abból, és semi más szögből nézve nem jó.
Tök mindegy, hogy semmi értelme a mondatnak, meg hogy ha kicsit akarjuk és megértjük, akkor egy oylan dolgot kínál ingyenesen amit bárki meg tud csinálni. Ott van a lámáknak (a döntő többség), hogy ez ingyenes, hordozza azt is, hogy mivel ezt hangsúlyozzák, másnál valszeg ez nem ingyenes. stb stb lehetne sorolni.
Akiknek ez szól, azoknak ez teljesen korrekt.

Úgyhogy azt a következtetést nem vonnám le belőle, hogy a reklám készítője/megrendelője síkhülye, mert egy iylet csinált.

doktor.dikhed 2007.12.11. 23:51:27

A Meztelen Adsl-t szívesebben néztem a szöszi tolmácsolásában

www.meztelenadsl.hu/ :D

tommy 2007.12.12. 00:10:16

webszem: ögén... \"Egyszerűen muszá_J_ volt\", bár tudom, már késő van... :)

Té, mint Tamás 2007.12.12. 00:11:56

Kicsit off, ha a reklám oldalról nézzük, viszont mégiscsak hozzátartozik a szolgáltatáshoz (idézetek a honlapról):

"Minimális szoftver feltételek: Windows XP vagy újabb operációs rendszer
Más operációs rendszerek vagy hardver platformok is használhatóak, amennyiben azokhoz az előfizető maga beszerzi, telepíti és beállítja a szükséges szoftvereket."

Aham... szóval beállítja a szakember?

Na és milyen érdekes díjaik vannak...:
(Az összeg bruttó, és forintban értendő.)

"Pótdíj késedelmes fizetésnél (8. nap után, lejárt számlánként): 1188
Pótdíj késedelmes fizetésnél (30. nap után, lejárt számlánként további): 7188
Papír alapú számla ktg. (ár/hó): 239
Fizetési felszólítás költsége: 719
Kikapcsolási díj: 7188
Visszakapcsolási díj: 7188
Szerződés felmondási díj: 7188
Jelszó/felhaszn.név módosítás: 839
Egyéb kiszállás (Ft/óra): 18000
Áthelyezés: 12000
Szüneteltetés: Havidíj 90%-a, min 4990 Ft+áfa/hó"

webszemét · http://webszemet.blog.hu 2007.12.12. 00:35:34

egen Tommy... késő van... a postban is belefutottam. Nem tehetek róla, valahogy ez rosszul van rögzülve, rendszeresen elszúrom ezt a szót... A postban javítottam, a hsz-ben nem tudom sajna.

Ijon Tichy 2007.12.12. 01:07:26

Hát fene tudja! Kinek a pap, kinek a papné. Engem nem zavar.
Azt azért tudni kell, hogy a cég Mo. első Inetszolgáltatójának utódja.
A Robert Line alapította Pronet az évek során aztán volt Nextra, majd Keystone. Nextra korában (Telenor tulajdonlással) rendkívül jó minőségű Netet nyomtak, menedzselt bérelt vonalon és később DSL-en is.
Én némi nosztalgiával gondolok vissza, főként a mostani nyomoronc T-Online korban. Na ez a T website fááááj, de nagyon. Annál jobban már csak a telefonos ügyfélszógálat.

-ZR- 2007.12.12. 02:00:17

Szerintem a postolóban "felágaskodott" a látens homoszexualitás az összesimuló férfitestek látványától, és elkalandozott a fantáziája, hol lehet a piros pulcsis manus másik keze...a posttal meg kompenzál...

Ejnye, rossz, csúnya fiú voltál! :-)

Mária 2007.12.12. 08:15:50

Maga az ajánlat kincset ér egy olyan megrendelőnek, akinél a családban a tízéves gyerek ért legjobban a számítógéphez...

A honlapjukról viszont folyamatosan hiányoltam a "call to action" megoldásokat. Hiszen, ha már egy rakás pénzt öltek abba, hogy offline hirdessék magukat, ráadásul hiánypótlónak számít a szolgáltatás, amit kínálnak, nem ártana pár, azonnali kapcsolatfelvételre biztató gombocska azoknak, akik a honlapra is rátaláltak...

Taiki 2007.12.12. 08:17:42

webszemét, kint vagy a zindex címlapon :) (már megint :P)
amúgy meg tökéletesen igazad volt a mélben

Taiki 2007.12.12. 08:17:42

webszemét, kint vagy a zindex címlapon :) (már megint :P)
amúgy meg tökéletesen igazad volt a mélben

Mária 2007.12.12. 08:18:49

A két pasi viszont együtt így tényleg gáz... nekem jobban bejött volna a "macsó szakember netet szerel a szőke háziasszonynak" felállás, ha már úgyis a nők döntenek a családi kassza sorsáról :)

A metrós plakáton volt valamilyen elérhetőség?

intkom 2007.12.12. 08:32:04

nagyon mellélőttél ezzel a sznob posttal.

webszemét · http://webszemet.blog.hu 2007.12.12. 11:57:38

Na, ez jó. Sznob még nem voltam :)))

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2007.12.12. 22:16:52

webszemét: A muszály / muszáj kapcsán: A nyelvészek nem szabályozzák, hanem tanulmányozzák a nyelvet, a szabályosságok amiket leírnak sokkal kevésbé kötelező törvények, mintsem a meglévő folyamatokra vonatkozó felismerések. Ezért is lehet sok kivétel, és ezért is tudunk új szavakkal, kifejezésekkel gazdagodni.

A helyesírás a közérthető kommunikációnak a kelléke, ezen felül bizonyos helyzetben a házon belüli helyesírási normák (Nem feltétlenül az akadémiai normák esetén) követése az igényesség egyféle kifejezése.

Nem zavar ez az egy szó :)

Úgy gondolom, hogy a szlogen kapcsán azért akad egy komoly gond: az ilyen megoldáshoz komoly support csapat szükséges, ami feltételezi több szakember közel állandó elérhetőségét, ehhez pedig kicsik. Az egyszeri telepítés, beállítás (Amit más is megcsinál, ha telepítésnél ugye tesztelni kell) után pedig 18000 forintos kiszállási díj, várakozás... Háááát, nem jobb mint a "Szuperszervíz".

Ergo az ígéret jó eséllyel ígéret marad.

De ennek ellenére megismertük a céget :)

Judit · http://online-ertekesites.hu 2007.12.17. 13:59:43

Mária.. most vadászni fogom a fotót és közkinccsé teszem..:)))

Celtic 2016.05.20. 16:37:01

Eppen ma jutott eszembe ez a csodalatos kep. Koszonom, hogy meg megtalalhato :)

Ez a ceg meg letezik? MErt az oldaluk tenyleg durva, sose hallotak meg az UTF-8-rol - megis abban probal megjelenni :(
süti beállítások módosítása