Web 0.1

Botcsinálta dizájnerek, fatális bugok, vicces vagy idióta megoldások. Minden, amit még a monitorpixel elbír, és amit már nem.

bigyók


My blog is worth $15,242.58.
How much is your blog worth?

Tessék lájkolni

Kommentek

Flessprogramozás, ugyanitt Suzuki eladó

2008.02.17. 15:04 | webszemét | 23 komment

Címkék: a hét webdizájnere

Ha valaki esetleg nem tudná, miből lesz a webkettő, az sürgősen látogasson el Rokon nevű oldalra, nehogy hülyén haljon meg. Istenem, már ettől kész vagyok. Lassan indítani kéne egy kategóriát a legidiótább doméneknek. Agyhullámaim az amúgy hasznos dolgokat készítő jómagam doménjétől is kisimulnak, de bazmeg, ez hogy rokon.hu, oszt rohadtul semmi köze semmihez, ami rokon, szóval miéééért? Na mindegy is. Élvezzük inkább a fless programozás csodáit. A maszter, aki magát szó nélkül flessprogramozónak kiáltja ki, készített egy számológépet, egy szobaberendező izét, meg egy stoppert. Ez mind a referencia.

Amire sokkal inkább kíváncsi lennék, és hálás lennék, ha valaki felvilágosítana, a referencia honlapok között megtalálható ez a full-háromdé weblap, ami elég demósnak tűnik, akármire klikkelsz, nagy stoptáblát kapsz, viszont szvsz piszok jól néz ki, na nem mint weblap, hanem mint 3D modell. Azt viszont sehogy se tudom elhinni, hogy a rokon.hu-t, és ezt ugyanaz az ember készítette. Vélemények?

Amúgy Gyula, -mert így hívják a lelkemet- egybekötötte a kellemetlent a haszontalannal, és weboldalának színvonalát sikeresen rontotta 2-esről 1-es alára azzal, hogy saját, és ismerősei kacatjait is itt próbálja rásózni a flessprogramozásra ittas leendő ügyfelekre. Ha valakinek kell szép szuzuki 350ért, nosza, itt a lehetőség, akinek nem tellik szuzukira, annak van bicaj, vagy síléc kínálat is, akár bálában.

Köszönet Dr.Hash-nak a beküldésért:)

A bejegyzés trackback címe:

https://webszemet.blog.hu/api/trackback/id/tr28342782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Axe 2008.02.17. 16:36:01

Ezen a "háromdésen" elzédültem, mire megtaláltam a menüpontokat. :) Pedig tényleg jól néz ki.
Valószínűleg a megrendelőnek nem kellett, mert ez van nekik: www.baranya-autosiskola.hu

atleta.hu · http://www.atleta.hu 2008.02.17. 19:05:57

"Html és css programozás" :)

hungromit · http://napigarfield.blog.hu 2008.02.18. 01:12:34

ez tényleg fura, mert hát az a bizonyos 3D-s autósiskolás cucc tényleg elég profi, de hát úgy egyébként meg katasztrófa az egész (pedig valamennyire még ért is hozzá...). De az az autósiskola gyanús.

dupi 2008.02.18. 10:47:22

idióta domain kategória, én ezen dobtam hátast valamelyik nap: www.aids.hu

"ahhoz, hogy találj, ittkeress" - fasza.

alx 2008.02.18. 17:55:46

ez a 3d iroda csak egy tanulmány ebben a formában, kell az a kuncsaftnak csak különböző dolgok miatt a projekt csúszik. én nem raknám a szemét kategóriába mert nem mint önálló oldal hanem mint érdekesség lesz jelen az oldalban a 3d "menü" és hidd el az motyót a gyula készítette az én megrendelésemre...

Etel 2008.02.18. 18:42:29

Én azért ezt is kiemelném:
"ember teszt" :) Vajon ez lesz a captcha magyar fordítása? :)

prokee · http://blog.prokee.hu 2008.02.18. 21:50:14

Egy régi barátom anno dolgozott egy gyógyszergyárnak. Csupa fura domaint jegyeztek be, és mindegyik oldalon ő volt a kapcsolattartó.

Rendszeresen leveleztünk hülye címeken, kedvencem a dale kukac prosztatarak.hu címen :)

gramercy (törölt) 2008.02.19. 00:47:47

nem is igaz, már 3.0 a web! ;-)

Most az egyszer 2008.02.19. 16:30:48

"Az online számológép program használata ingyenes.".

hehe

adsense · http://adsense.blogter.hu/?webszemet 2008.02.21. 21:18:01

És itt az éles verzió: tothautosiskola .hu
Itt általában nem a stop jelenik meg, hanem egy times new romanos szöveg.
Én ezt nem értem. Itt meg ketten várják az embert, halak is vannak, viszont senki nem ül a székekeben a monitort bámulva... olyan ez, mintha egy sablon lenne...
Megmagyarázhatatlan, kezdek félni...

alx 2008.02.22. 08:27:18

„Megmagyarázhatatlan, kezdek félni... „

van neked valami fogalmad arról, amit beszélsz. Sablon 3d max-ban ? nézz már kicsit az oldalad környékén szét, ez a „netezek és copy-zok” dolog amit előadsz egy blog? akkor húzz le valamit is ha van rá valamilyen alapod… mer én úgy látom nincs, ha pedig mégis lenne 10 % akkor ennyit tudsz. Mi is a webszemét akkor… én a TE „önálló” gondolataidtól félek, hátha egyszer leírod… az 5 perces blogodon...

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.02.22. 17:16:50

Amúg yolyan van, hogy tanfolyami információk vagy tanfolyam információk vagy tanfolyammal kapcsolatos információk?

Eddig egy maca állt ott. Most már ott egy faszi is. Meg azok a piros baszások sem voltak ottan a kijárat felé.

adsense · http://adsense.blogter.hu/?webszemet 2008.02.22. 18:42:46

Upssz.

1. Először is te most alx, ki is vagy? Az autósiskola képviselője? vagy te fejlesztetted? azért vagy ilyen ideges, vagy nem jól értettem?
2. Nem velem kellene veszekedned a sablon tekintetében, hanem a blogterrel, a tartalom meg magánügy, nem ez volt a téma tárgya, hanem a rokon.hu igénytelen designja(ebben az ügyben pedig a webszemetet kéne szidnod), onnan tévedtünk a "flesses" (sic!) dolgokra.
3. én az (talán) eredeti, élesben is használt tóth autósiskolás verzóit (amit már régen megtaláltam, csak most valamiért nagyon hasonlított a gyulademójára, ezért mertem belinkelni.)
4, Tényleg nem értettem, hogy mi az hogy halak, egy virtuális autósiskolában, meg az a két droid, aki ott áll pult mögött, ez nekem olyan furcsa és megmagyarázhatatlan...
5, Mostmár tényleg kiváncsi lennék, hogy te ki vagy? Fejlesztő, megrendelő, autósiskola-vezető?
6, Amúgy minden elismerésem ezért az autósiskolás flash-dologért Gyulának, ilyet biztos nem tudnék csinálni.

adsense.blog 2008.02.22. 21:00:42

ja, még valami: bocs, de az a web 3.0 nagyon gáz, Gyula....
miről szól a web 3.0 ???
na..

ayad 2008.02.23. 20:38:37

ne bántsátok már, én ismerem a gyulát. nem grafikus a lelkem...

Corrio 2008.03.13. 19:05:25

Én annyit szólnék hozzá, hogy a tothautosiskola.hu nálam volt egy ideig, egy profi joomla honlap volt színben és vonalakban is illeszkedve a cég arculatához, online jelentkezéssel stb..
De egyszer kaptak egy olyan ajánlatot, hogy csakmost csakönöknek egy milliós háromdés honlap nagyon kedvező áron lehet az övéké, és gondolkodás nélkül váltottak, merthát egy ilyen ajánlatot nem lehet visszautasítani. Ha gondoljátok mutatok egy screenshotot milyen volt.

adsense.blog · http://adsense.blogter.hu 2008.03.16. 18:55:59

Ja Corrio, mutass légyszi egy screenshotot mostmár... engem érdekelne...

inf3rno 2008.03.24. 09:00:28

A jómagammal én is összefutottam prog.hu-ra írt a csávó :D

ALW 2008.05.22. 12:28:36

Na vazz, a rossz maradt a vágólapon itt a kép

kepfeltoltes.hu/view/080522/toth-auto_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ez a legnagyobb screenshot amit megtaláltam.

Sanyi · http://csetneki.hu/calc 2008.06.22. 14:03:54

"Az online számológép program használata ingyenes." :)))
tényleg jópofa :)
nálam is ingyenes egyébként:
csetneki.hu/calc
süti beállítások módosítása