A mai rohanó, szuper interaktív világban a piaci résztvevők, akik kivétel nélkül igyekeznek nagy hangsúly fektetni a webes megjelenés magas színvonalára. Nem úgy a Kaiser's. Az egykor legdrágább bolthálózat mára, az egébként általam igényesnek tartott SPAR csoport részévé vált, és 2 éven belül a névhasználat joga is megszűnik, azaz a jól megszokott Kaiser's márkanév örökre eltűnik. Talán ez az oka, hogy weboldalukkal sem törődnek már, hagyták a 2-3 évvel ezelőtt még elfogadható rendszert, mondván, ez már úgyis mindegy. Nem kellene így lennie, a LIDL-től kezdve a TESCO-ig az összes jelentősebb cég rendelkezik a kor igényeinek megfelelő weboldallal, a Kaisersnek ennyire futja. Egy kis idézet a forrásból:
ImageArray[ImageArray.length++] = newImage(/* OWNER('object13', 'movr') *//*URL*/'images/aruhazimage4ov.jpg'); ImageArray[ImageArray.length++] = newImage(/* OWNER('object13', 'mdwn') *//*URL*/'images/aruhazimage4dn.jpg'); ImageArray[ImageArray.length++] = newImage(/* OWNER('object2', 'dflt') *//*URL*/'images/aruhazimage3.jpg'); ImageArray[ImageArray.length++] = newImage(/* OWNER('object2', 'movr') *//*URL*/'images/aruhazimage2ov.jpg'); ImageArray[ImageArray.length++] = newImage(/* OWNER('object2', 'mdwn') *//*URL*/'images/aruhazimage2dn.jpg');
És ez megy sok-sok soron keresztül. egész érdekes... Arról nem is beszélve, hogy grafikailag is rendkívül szegényes, és rossz minőségű a kivitelezés.
Hát ennyi. Nekik már nyolc. Két év, és már csak SPAR lesz. Annak legalább normális(abb) a honlapja.
Kommentek