Web 0.1

Botcsinálta dizájnerek, fatális bugok, vicces vagy idióta megoldások. Minden, amit még a monitorpixel elbír, és amit már nem.

bigyók


My blog is worth $15,242.58.
How much is your blog worth?

Tessék lájkolni

Kommentek

Engedd magadhoz a tengerpart hangulatát

2007.11.15. 11:15 | webszemét | 12 komment

Címkék: a hét webdizájnere

Kezdjük azzal, hogy a magam részéről tiszta szívből gyűlölöm a hangot kibocsátó weboldalakat. Ha betöltéskor megszólal valami hang, vagy zene, vagy ilyesmi, szinte biztosan azonnal bezárom az ablakot. A magam részéről öngyilkos akciónak minősítem az ilyesmit, ezzel biztosan vagyunk így páran. És akkor jött a Ciprus Étterem.
Szinte megható, ahogy próbál hangulatot csinálni a fejlesztő.Van itt minden, tenger, naplemente, kishajó, pálmák, meg egy hajótörött webmester (lehet hogy nem fizették ki:-D ). Igazán kreatív ötlet, bár sikerült lesöpörni minden írott és íratlan szabályt a weboldalak általános elrendezésére vonatkozóan, és sikerült a még épp nézhető, és közepesen szórakoztató koncepciót megölni pár dologgal, mint például a görgethetetlen itallap, vagy az egyre csak hangosodó, és kikapcsolhatatlan tengermorajlással.
Vigyázat, munkahelyen csak fülhallgatóval ajánlott!
Firefox alatt nem megy a dolog, ne is próbáljátok...

Köszönet denx-nek a találatért.

A bejegyzés trackback címe:

https://webszemet.blog.hu/api/trackback/id/tr100229784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LofaszJoschka 2007.11.15. 15:57:16

Oh no!

dr. trafik nomac 2007.11.15. 16:24:51

Nekem tetszik, nem tudom mi bajod vele, talan az, hogy nem a szokasos feher alapon fekete aprobeto, kek fejleccel... Attol meg, hogy nem ilyen, lehet valami kreativ ? Az, hogy nem megy FF-en az gaz, de a magyar weblapok 90%-a technikailag hibas, szal' ez is igy jart ennyi. Tok nem ertek egyet a web trenddel, talan mivel trend, abbol is lehet kovetkeztetni.

Csak azert irtam, mert a kritikaiddal sosem ertettem egyet, linkeld mar be jo oldalakat is ha tudsz, csak, hogy meglegyen a kontraszt. Felre ne erts, nekem sem egy ilyen oldal a vagyam, de nem rosszabb ennel a blognal, vagy az indexnel.

webszemét · http://webszemet.blog.hu 2007.11.15. 16:41:32

Ó én nem kritizálok, dehogy tennék ilyet. Én csupán a véleményemet mondom el. Ezzel lehet egyet érteni, lehet nem egyet érteni. te ezek szerint az utóbbi csoport vagy. Jó oldalakat itt nem fogsz találni, ez a blog a web sötét oldaláról szól. A szerintem sötétről. ;-)

Koko 2007.11.15. 16:51:50

nomac: De. Rosszabb. Télleg.

redjock 2007.11.15. 17:41:54

szerintem jó az ötlet, csak szar a kivitelezés

redjock 2007.11.15. 17:43:00

ja és én is rühellem a hangos weboldalakat

Kuszi · http://kuszi.blogweb.hu 2007.11.15. 17:59:55

Haggyámá. Ez az zoldal trendi. Van szép újrahasznosított webkettes csilivili csíkoooos vackook. Szvsz. Hangos weboldal télleg manapság már gáz, de még elmegy.

dr. trafik nomac 2007.11.15. 18:14:50

Ja, hogy hang is van, azt nem hallottam... Az a szerencseje (pedig megy a hangszoro, bar mondjuk le van tiltva), na a hangos oldal megagaz ! :)

Té, mint Tamás 2007.11.15. 18:30:57

Ezzel az oldallal egy hatalmas gond van: rettentően ízléstelen. Nekem azok a régi szép óriás tapéta-poszterek jutottak eszembe, amelyek a panellakások meghitt csendjébe varázsolták egykoron a tengeri naplemente bódító varázsát.
A többi probléma már csak ennek folyománya.

sikitomi 2007.11.16. 14:08:44

Az ötlet nagyon jó, csak sajna megint a megvalósításon bukott el a dolog. Riszpekt az ötletgazdának, de a dizájner :S No mind1... :)

Webszemét: már egy ideje olvasom az oldalad, máris küldök pár linket :)
Én is pont az ilyenektől vagyok ki :)

Jimny 2007.11.16. 15:10:41

Kifejezetten ontopic az itallap felső sora:
"Kávék: Fejlesztés alatt!"
:)))))))

Erdélyi Norbert · http://www.webdesignesmarketing.hu/blog 2007.11.17. 00:22:44

Miminalist, és a többiek: nem szerintem az ötlet se jó, egy étterem weboldalának két feladata lehet: csábítson új vendéget az étterembe, és tartson kapcsolatot és csábítsa vissza a már egyszer ott evőket.

Na ehhez sok jó megoldás van, de egy nem az, hogy van egy asztal, és akkor a pohár a menü..a háttérben a tenger, még akkor is ha mondjuk egy flash guru csinálja.

Az emberek utálják az ilyet, a látogatók letojják a designerek nagy ötleteit. Olvasmány: Krug, Stephen: Don't make me think
süti beállítások módosítása