Web 0.1

Botcsinálta dizájnerek, fatális bugok, vicces vagy idióta megoldások. Minden, amit még a monitorpixel elbír, és amit már nem.

bigyók


My blog is worth $15,242.58.
How much is your blog worth?

Tessék lájkolni

Kommentek

Sanyilap - Kábszer helyett

2007.11.06. 08:30 | webszemét | 12 komment

Címkék: a hét webdizájnere

Előkotortam a postaládámból egy nemrég érkezett ajánlást, egy lelkes fiatalnak sikerült előhozni megboldogult ifjúkorom emlékeit, amikor a haverokkal eltoltunk egy dzsangát a ház mögött. Az oldalra tévedve olyan remegés, mozgás, zizegés fogad, hogy anyag nélkül is egész hamar "el lehet gondolkodni". (Aki ismeri az érzést, úgyis tudja mire gondolok) Igazából becsülendő az amatőr alkotó lelkesedése, de könyörgöm, haladjunk szép sorban, nem kell egyből belevágni a flashbe, és az összes effektet kipróbálni. Jó, ki lehet próbálni, de ne építsük már be az összes izét első weboldalunkba, na! Arról nem is beszélve, hogy ezek a monokróm telefonképek a fejlécben a legótvarabb megoldás, amit az utóbbi hónapokban láttam, nem értem miért nem lehetett sima képeket berakni...
Következő kérdésetekre válaszolva, igen, Sanyi is vállal weboldalkészítést. Valaki szóljon neki...
 Igazából nem akarom szegény Sanyit nagyon bántani, merthogy ez az oldal még csak szárnybontogatás, úgyhogy kérek mindenkit, aki azt akarja a fejemhez vágni, hogy csúnya rossz bácsi, stb., stb., az ne tegye, úgyis lesz valaki, aki kirakja ezt a linket Sanyi üzenődobozába, és majd ő okul talán:-) Sanyi, ha olvasod ezeket a sorokat, gyakorolj még sokat, és tanulgass, utána akarj másnak weboldalt készíteni plz. És ezt a sok szar villogó, remegő izét könyörgöm takarítsd el. A világ népeinek továbbélése érdekében kérlek, nem bántásiból;-)
 Köszönet Évinek az ajánlásért.

A bejegyzés trackback címe:

https://webszemet.blog.hu/api/trackback/id/tr50219600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Erdélyi Norbert · http://www.webdesignesmarketing.hu/blog 2007.11.06. 22:01:54

Hú basszus.. ez most kiverte a biztosítékot. percek óta csak üveges szemmel bámulom a monitort, a nyálam a taccspedre csorog. Dzsáááá

Before · http://azbeszt.blog.hu 2007.11.07. 09:00:25

Hubakker, megint megfontolom, hogy szögre akasszam a szerszámokat, ilyen profizmussal nem lehet versenyezni...

" Miért ne lenne neked is weblapod??,

Nagyo jó dolog ez a kis internet. A világ minden pontjáról megnézheted.akár kinából is a sanyilapot.

Egy jó dessing kitalálásához kis fantázia,rengeteg akarat,sok ido kell,ami nem mindenkinek van. Én mivel kicsit rutinosabb vagyok ilyen téren megtervezem neked a weblapod a legolcsóbban.

Egy weblapot mai világban 200e forint körül csinálnak,én neked ezt 10e forint-50forint között megcsinálom,attól függ mennyire kell komoly oldal...

Ha érdekell az ajánlatom irj bátran egy emailt"

Gery Greyhound · http://www.bestofgyurcsany.hu/news.php 2007.11.07. 09:27:59

Lécci tegyétek be a postba, hogy max hangerőre állított fejhallgatóval ne lépjen be senki az oldalra, a frász jött rám amikor a menü fölé vittem az egeret :)

webszemét · http://webszemet.blog.hu 2007.11.07. 09:42:21

Jaja, a hangok engem is hátravágtak először ijedtségből :-D

Amúgy valaki máris kiírt a Sanyilap üzifalára:-) úgy mint "a webszemét blog"
És itt az a-n van a lényeg, ééértitek. Ez hízelgő:-)

Before · http://azbeszt.blog.hu 2007.11.07. 10:27:07

Kicsit belemerültem a sanyibirodalomba...
Húbazz, nagyon nem egyszerű, érdemes (saját felelősségre) a fórumát is olvasgatni kicsit. Most hogy felnéztem a monitorról elöntött valami szürreális érzés: welcome to the real world!

missparker · http://webkettopontnulla.blog.hu/ 2007.11.07. 12:47:17

Az ajánlást szívesen:)

Engem is a hangok ütöttek szíven leginkább. FF-ben nyitottam meg, a blocker kiszedte a flasheket, ahogy egyesével hoztam vissza őket, egyre nőtt bennem a döbbenet. A main menünél már nem hittem a szememnek, azt hittem csak én káprázok. De nem :)

deko 2007.11.08. 07:29:56

irjatok ki fiuk weboldalcimet. igy könnyü fikázni más munkáját. csináljatok eggyet majd azt rakjátok ide hadd nézzük meg. meglátnám timit produkálnátok:D

Jimny 2007.11.09. 13:17:33

deko:
Hát hogyne produkálnánk Timit! De amúgy ki ő?

akárki 2007.11.10. 19:16:44

Megnéztem a linkjeit. Ő csinálta például valami djtakony weblapját is... :))) Bár még nem él a cím, de lesz "hamarosan!" - fenyegetőzik. Kiváncsian várom ezek után djturha, djhányás és djfos sanyink által összebarkácsolt oldalait is.

sanyilap 2007.11.12. 08:35:23

szar az oldal???nem kell megnézni???
szerintetek ne csináljak oldalt mert szar???ne nézzétek meg!
tudjátok mennyi munka van egy ilyen szarral???sok
és miért???mert én szerettem volna mindent ingyen megosztani veletek
és csak a fikát kapom????jó,nem bánom,csak szerintem gyávaság
ha olyan nagy weblapszerkesztök vagytok,tudjátok mit hogy kell,tudjátok mi mire való,mi mihez illik,akkor jön az a kérdés hogy kinek van annyi mersze hogy kiirja a saját weboldala cimét???senkinek,ugy látom.
vagányok vagytok mondhatom.
Arra az irásotokra hogy szar a dizájn én azt mondanám lehet hogy szar,mert minden embernek más izlése van,nekem tetszik és az a lényeg. Nos ha kimeritek irni a weblapcimét kiváncsian várom,de csak saját weblap lehet,leellenörzöm

szemfüles 2007.11.29. 12:04:49

Mindenesetre jó tudni, hogy van az oldalon jeefo vírusírtó program, hogy az oldalról letöltött kártevőkhöz egyből találjon az ember eltávolító programot :)
Javaslom mindenki óvatosan nézegessen...
süti beállítások módosítása