Web 0.1

Botcsinálta dizájnerek, fatális bugok, vicces vagy idióta megoldások. Minden, amit még a monitorpixel elbír, és amit már nem.

bigyók


My blog is worth $15,242.58.
How much is your blog worth?

Tessék lájkolni

Kommentek

Kanári sílift

2007.10.30. 16:19 | webszemét | 11 komment

Van az a malac vicc, amikor Pistikétől megkérdezi a tanárnéni:
-Pistike, ha 3 veréb ül a fán, és egyet lelő a vadász, mennyi marad?
-Bizony egy se marad, mert a másik kettő megijed, és elrepül
Erre a tanítónő: -Én értem a logikát, de nem ez a helyes válasz,hanem a kettő, ülj le egyes!
Erre Pistike visszavág egy kérdéssel: -Három nő megy az utcán. Fagyiznak. Az egyik harapja, a másik nyalja, a harmadik szopja. Melyik van férjnél?
-Amelyik nyalja-vágja rá a tanárnő! Mire Pistike:
-Én értem a logikát, de nem, hanem amelyiknek gyűrű van az ujján.

Hát valahogy én is így vagyok a Sí bérlés.hu oldalával. Értem én, persze, de mégis, nem kéne ezt lezárni egy határozott billentyű kombinációval? Tudjuk ugye, hogy jellemzően két szín képes monitoron keresztül 30 másodperc alatt a csarnokvizet felforralva a test összes fájdalom receptorát a szemre összpontosítva a végsőkig felhergelni. A neon zöld, és a sárga. Maximum annyival lehette volna még emelni a színvonalat, ha némi zöld-sárgán villogó szöveget betoltak volna fekete háttérrel, jó 36-os fontmérettel középre, megadva ezzel szemünknek az önmegsemmisítés megváltó erejű lehetőségét. Szóval gagyi de nagyon, és veszélyes is. Csak saját felelősségre:-)


Update: a nagy sietségben elfelejtettem megköszönni SilentSoundnak az ajánlást ;-) Bocsika

A bejegyzés trackback címe:

https://webszemet.blog.hu/api/trackback/id/tr42213269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dupi 2007.10.30. 17:46:22

a sárgával nincsen semmi baj. ami gáz, az a sárga fehér háttérrel :)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2007.10.30. 18:24:39

Hmm, honnan ismerős nekem ez az oldal... :)))

Before · http://azbeszt.blog.hu 2007.10.30. 19:46:37

Szerintem nem olyan rossz.
Úgy vélem, saját munka lehet, ha kicsit bénácska is, de kreatív és aranyos.
Az átlag "én is tudok weblapot csinálni" hozzáállással készült lapok átlagánál mindenképpen jobb lett...

prokee · http://blog.prokee.hu 2007.10.30. 19:54:52

Most komolyan, nekem tetszik :)

Van benne némi kreativitás is nyomokban, végül is, egy síbérlés.hu tegyen ki flash-médiát sikeres síoktatókról, akik ott bérelnek cuccot, vagy Szépemlékű Sztankay könyököljön a bannerre ? :)

zsüber 2007.10.30. 21:04:13

a sárga -fekete örök divat marad. persze nem fehér háttérrel.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2007.10.30. 21:14:59

Ez a fekete sárga tiszta EDDA...

Golka 2007.10.30. 22:31:08

most már tudom, hol bérelhetek sílécet :))

balli 2007.10.30. 23:05:55

A szöveg az már semmi?

A lapot valszeg nem anyanyelvi magyarok fogalmazták.
A random betűtípusok és méretek is komoly feature, de a bolt menüpontban található mondat kifejezetten zavarbaejtő így korhatár nélkül.

"Ha újjat szertne, vagy már nem megfelelő a méret?" (kopipészt)

zsom 2007.10.31. 00:28:49

Nekem tetszik. Jó pofa, informatív. Fel mer vállalni valamit, nem az unalmas szabványszínek, de jó!

gzs 2007.10.31. 01:16:13

na jó ez a buta sárga tényleg gáz. de azért a sárgára egyébként lehet jó példa is!
www.egyiptom.info.hu

Sajtos 2007.11.04. 15:46:21

Nem tudom, ezzel szerintem nincs semmi gond, közel sem szép, de ennél sokkal szarabb oldalak is vannak. Ezt én nem is tettem volna be.
süti beállítások módosítása