Web 0.1

Botcsinálta dizájnerek, fatális bugok, vicces vagy idióta megoldások. Minden, amit még a monitorpixel elbír, és amit már nem.

bigyók


My blog is worth $15,242.58.
How much is your blog worth?

Tessék lájkolni

Kommentek

Lealacsonyodni a Mikroszoft termékpalettájára...

2007.10.19. 10:08 | webszemét | 16 komment

Címkék: gagyi a hét webdizájnere

   a betöltés előtti pillanat

Laja igazán kellemes anyagot küldött. Azt hiszem kicsiny bolygónk legrosszabb tartalom/forrás arányát sikerült elérnie az IT Design weboldalának.
  Bár nem vagyok túl ügyes webdizájner, azt azért én is tudom, hogy szöveget a weboldalon lehetőleg csak forrásban jelenítsünk meg, a képi formában rögzített karakterek szétesnek, mint kezdő drogos a hájperszpészen, ezt azonban az ájtísek nem tudták, és sikeresen elkormányozták oldalukat az olvashatatlanság, és az esztétikai züllemény lápos mocsarába. A másik szívet melengető élmény a forrás megtekintésekor ér minket. Igen, ezt a remek példányt Publiserrel rakták össze. Igen. Nem Frontpédzzsel, Publiserrel. A Mikroszoft barbarizmus szakadár ágazataként sikerült összehozniuk képek, és linkek, illetve jelentősebb grafikai elemek, és szöveg nélkül összehozni egy kábé 5 perc alatt végig görgethető forrást. Az már csak a hab a tortára, hogy tegnapi postban említett pályázatnak, vagy minek is ők lehetnek az elkövetői. Így már érthető Berek Roland negyedik helyezése. Méghogy 10.000 pályamű... na persze...
Ja, míg el nem felejtem, ha valakinek weboldalra lenne szüksége, -mint minden tisztes magyar polgár, aki be tudja kapcsolni a gépet-, ők is vállalnak weboldal készítést.
Üdv!
Az egyik postban említetted, hogy valami durvára csorgatod a nyálad.Én kellően elcsodálkoztam a lapon többek közt azért, mert ilyen
"színátmeneteket" kb. 10 éve nem láttam. Ha valaki a pl. nem Photoshop
hívő, attól még nem kell elítélni, hiszen lehet jó és szép a munkája,
max. körülményesebb kivitelezni. Na, de azért a Microsoft
termékpalettáig mégsem kéne lealacsonyodni...

Amúgy lehet éppen őt jutalmazták a 4. helyezéssel Berek Rolandot. :)

Laja


Update: közkívánatra íme egy Firefoxos pillanatkép :-) el akartam csípni a betöltés előtti pillanatot is, amikor ezernyi Layer képe akaszkodik egymásba, de nem sikerült, oszt nem akartam vele tökölni. Ha valakinek van ilyenje, küldje mélben, kirakom, bizisten :-DUpdate2: jött két kép is:-) köszi

A bejegyzés trackback címe:

https://webszemet.blog.hu/api/trackback/id/tr75201019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mária 2007.10.19. 11:12:47

Hát erre még én is azt mondtam, hogy hubassz... pedig nem szoktam ezt mondani szinte soha :D

szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2007.10.19. 11:45:56

gyermekkoromat idézi... vizuálisan hasonlít a sarki abc raktárára

szukuro 2007.10.19. 11:57:38

"2. Töltse ki az Ajánlatkérő lap című űrlapot, amit letölthet itt, vagy a termékeket bemutató oldalak valamelyikéről.
3. A kitöltött ajánlatkérő lapot küldje vissza az info@it-design.hu e-mail címre."

Ez ám a modern elektronikus rendelés...

Laja 2007.10.19. 12:00:34

szukuro: Lehet azért vannak lemaradva, mert még a Back2Design tizenkilencedik századi technológiáját alkalmazza. :)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2007.10.19. 12:25:05

A HTML Validator 51 hibát dob ki az oldalra :-)

Részlet a forrásból:

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2007.10.19. 12:27:24

hoppá a kódot kiszedte blogmotor... Na talán így

"td width=9 height=125 valign=top style='width:7.5pt;height:94.25pt;"

webszemét · http://webszemet.blog.hu 2007.10.19. 12:44:23

Próbáltam analizálni a weboldalt a www.analyzerhq.com/hu/ segítségével, de nem sikerült. Megfeküdte a gyomrát a 170k-s méret. :-)

Szabcsi 2007.10.19. 12:47:28

XP/firefox párossal valami döbbnetes az átmenet...

Laja 2007.10.19. 13:05:13

Hoppá! Most nézem, hogy IE alatt kb. rendben van az átmenet. Én Firefoxot használok, és amikor "feljelentettem" a lapot szintén azon keresztül néztem meg. Ki kéne tenni egy Firefox-os képet is róla, úgy az igazán durva a látvány! :)

peace_n_love 2007.10.19. 13:06:08

jááááá dde kemény, firefoxba a gradiens, azta!!!

steelhand 2007.10.19. 13:07:33

A html validátor utolsó sora:
Line 3834, Column 77: element "O:P" undefined.
és mindeközbe kegyetlenül belassult.
Szabcsi amikor megnyitottam az oldalt Firefoxban vártam, hátha kititsztul...
Pedig már nem is töltött be semmit...

webszemét · http://webszemet.blog.hu 2007.10.19. 13:08:31

Flat, sry a moderálásért, lécci az ajánlásokat mailben, ne lőjük le a poént ;-)
köszi

bldo 2007.10.19. 13:37:11

Hűamindenit, Deluxe Paint2-ben láttam utoljára ilyet...

JimiHendrix 2007.10.19. 13:52:43

Muhahaha!!!

Küldtem közben egy mail-t,mer nekem sikerült úgy lekapnom, ahogy a ok kis Layer egymásba csűszva pihenget...tehát a betöltés előtt képet!
Remélem odaért!

Venci · http://bvencel.blogspot.com 2007.10.19. 17:06:43

Ez elvitte a palmat.
Ez mindennek az alja.
süti beállítások módosítása