Web 0.1

Botcsinálta dizájnerek, fatális bugok, vicces vagy idióta megoldások. Minden, amit még a monitorpixel elbír, és amit már nem.

bigyók


My blog is worth $15,242.58.
How much is your blog worth?

Tessék lájkolni

Kommentek

Annyira rossz, hogy már-már szeretem

2007.10.02. 19:42 | webszemét | 7 komment

Címkék: a hét webdizájnere

Először fordul meg a fejemben, mióta él a blog, hogy megsajnáljam áldozatomat. HavoCs, kedves olvasónk, kétségbeesett kiáltást eresztett meg az éterbe, hogy valaki vegye észre ezt a nagy vörös valamit.
Üdv!

Ajánlanám a "házi praktikák" honlapot. Igazából szavakat se
találok rá... a Hungarian Top1000 banner már csak a hab a tortán.

HavocS
Nyomom neki a klikket, húbazmeg... mondom, ez meg mi? Aztán hosszas keresés után megtaláltam a továbblépéshez vezető rögös ösvényt, és beléptem. Olyat koppant a fejem a falon, hogy öröm volt nézni... Nem is mertem tovább menni, mondom, mivan ha ez olyan mint a kábszer, ha nem állok meg, nem tudok lejönni róla... Elszívtam egy cigit, aztán mégegyet, és rávettem magam.

Szomorúan (?) konstatáltam, hogy ez az egész nem is hülyeség, meg tudtam, hogy mit kell csinálni, hogy a süninek jó legyen, meg hogy miképp lehet kiszedni a sörfoltot. Szóval tartalmát tekintve nem semmi munka, és mennyiségű adat van az oldalon, és még értelme is van, de ezzel a kinézettel dizájnnal (oda van írva) biza nem sokáig lehet kibírni.
Unatkozó dizájnerek figyelem! Tessék valami jót tenni, és csinálni Tauszéknak valami normálisat grátiszba, hadd boldoguljanak...(de tényleg)
Na, sok a duma, jöjjön a link!

A bejegyzés trackback címe:

https://webszemet.blog.hu/api/trackback/id/tr99183912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mária · http://maria.blog.hu 2007.10.03. 10:25:49

Jól látom, hogy ez CORELBEN készült???

(File/Publish to the web/HTML)

}:-)

HavocS · http://www.obsidianshell.com 2007.10.03. 14:02:25

Na igen, én is csak onnan jöttem rá, hogy kell belépni, hogy megváltozott a kurzor a megfelelő animgif felett...

Before · http://azbeszt.blog.hu 2007.10.03. 15:35:52

Hát, én baromira tudom sajnálni őket, főleg miután megnéztem a tausz dizájn oldalát. Valahonnan összelopkodott fejléc alá behegesztett közepesen emészthető oldal, de a referenciák már megint elég érdekesek. (Erős a gyanúm, hogy amatőr módon átbarkácsolt template-ek.)
Mellesleg 30E Ft + áfáért ÁRULNAK fórumot (árajánlat menüpont), megeszem a kalapom, ha valami saját fejlesztésről lenne szó, ez így sokkal neccesebb, mint amit a múltkor kipellengéreztél.
Egyébként a házipraktikákból csak a baloldali menüből tudtam elérni kategóriánként 4-5 darabot, híres 3000 praktikás gyűjtemény (a húszezresről nem is beszélve) egyetlen eleme sem jelenik meg...

prokee · http://blog.prokee.hu 2007.10.03. 15:50:33

Télleg naon informatív oldal ám !

www.otthonpraktik.hu/ko10/ko10.html

Itt pl meg lehet tudni mindent a beöntésről :)

Mária 2007.10.03. 16:14:34

Before: nekem pár hete hatezerért WEBÁRUHÁZAT ajánlott valaki spam-ben :)

Töröltem a mailt, úgyhogy nem tudom belinkelni :(

Viktor · http://www.sivic.hu 2007.10.09. 14:39:43

Ha belenéztek a forrásába, egyből lerí róla, hogy ez még a IE4 korában készült. Lehet egy 10 éves srác csinálta, vagy akárki. Régen más volt, mint most. Volt aki értett a számítógépekhez, meg volt aki nem. Aki értette a témát, az maga csinálta a kódolást, zenét, grafikát meg akármit.

A banner csíkok meg a Top1000 hungary meg hozzá tartozott a régi suffni honlapokhoz.. szerintem...

A srácra amúgy az vesse az első követ, aki mindig a nulláról kezd el mindent, és még sosem használta más forráskódját.

Tetszik ennek a blognak az alapötlete, de szívesebben olvasnék, néznék olyan honlapokat, amiket mostanába gyártottak, a "XIX." század technológiájával. De még a XX is beleférne.

Bár lehet azon is viccelődni, hogy milyen gáz valami, amit 10 éve csináltak, de abban mi a pláne?

Pl, itt van a windows 1.0 tól a Vistáig.
mywoorld.com/blog/?p=36

Mostani szemmel nézve, milyen gagyi volt a Microsoft logója?

Most akkor röhögjek, hogy ki bírt ilyent tervezni?

TGy · http://hazipraktikak.com 2007.10.13. 18:18:45

Kösz nektek, hogy leírtakkal jelentősen növeltétek a másik weblapom (hazipraktikak.com) nézettségét. Eddig sem volt kicsi, az elmúlt évben mintegy 120 ezren látogatták meg a lapomat. A felajánlott segítséget is megköszönöm, de megbirkózom a legújabb dolgokkal is.
Azért azt szeretném látni, hogy 1995-ben milyen weblapokat szerkesztettetek?
Egyébként a hangsúlyt eddig a tartalomra helyeztem. A jövőben igyekszem előtérbe helyezni a formát is. A mai (2002-es) weblapom ezer címszót, 3 ezer tippet tartalmaz. A bővítés folyamatban van. Szeretek különcködni!
El kell ismernem, hogy jól csináljátok az egészet. Csak így tovább. Üdv:Tgy
süti beállítások módosítása