Web 0.1

Botcsinálta dizájnerek, fatális bugok, vicces vagy idióta megoldások. Minden, amit még a monitorpixel elbír, és amit már nem.

bigyók


My blog is worth $15,242.58.
How much is your blog worth?

Tessék lájkolni

Kommentek

A hét webdizájnerei

2007.09.22. 20:17 | webszemét | 25 komment

Címkék: web webdesign a hét webdizájnere

Megint csak sikerült pár olyan dizájnerbe belfutnom a hálón, akik nélkül talán jobb lenne az élet. A Mar design már a logónál elérte az ingerküszöböt, de összességében se piskóta, erre talán csak a Szawáry BT. pompás, hálós-raszteres, tarka-barka oldala tud rátromfolni. 



A bejegyzés trackback címe:

https://webszemet.blog.hu/api/trackback/id/tr94173340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

weburafakó · http://weburafako_d.extra.hu 2007.09.22. 21:29:25

Húú. Nézéttek ezt az oldalt is:
weburafako_d.extra.hu :D Naggyon komoly.
Ja, az elsőn szétröhögtem az agyam...

PTibor (törölt) 2007.09.23. 09:00:42

A 2. most épp 403 Forbiddennel elszáll, pedig nem is lenne olyan rossz.. mondjuk egy textiles cégnek. És ilyen bugyuta szövegek nélkül (már ami látszik belőle a screenshoton).

A weburafakó pedig "Az oldal az ELTE IK Web-szerkesztés kurzusának keretében készült, a keresőprogramok működésének tanulmányozása céljából". Így már értem. És most már mi is hozzáteszünk az oldal keresőmotorokban való megjelenéséhez :)

missparker · http://webkettopontnulla.blog.hu/ 2007.09.23. 11:07:53

Ezeken én is visítva röhögtem :)) Csak azért nem nézem meg az oldalukat, nehogy növeljem a látogatottságot.

kukacka 2007.09.23. 11:12:44

Szerintem a második inkább a ízlések és pofonok kategória. Bár engem is elküldött a bánatba, így csak ezt a képet látom. Annyira nem rossz.

Az első az gyalázat, a logó pláne. Mármint technikailag. A szépség megint más kérdés.

weburafakó · weburafako_d.extra.hu 2007.09.22. 21:29:25

Aranyos a zelefánt vagy mi.

:-)

gömböc 2007.09.23. 12:16:59

És ez a design kit mire emlekezetet?
grat a cégnek, igazán egyedinek nem mondható megoldás :D

www.doit.co.hu/

Tündi2003 2007.09.23. 12:21:34

Nekem tetszik az első logója. Olyan szép színes.... :-ĐĐĐĐĐ

blemidon 2007.09.23. 12:42:24

Nem épp design, de az oldal forrását érdemes megnézni:
www.revita.hu
Ezt 210 sorból csak worddel lehet :)

gzoli 2007.09.23. 12:51:09

Ezen azt tetszik, hogy idei fejlesztésnek készül és egy CRM-et és Sharepoint-ot használó jól működő csomagolástechnikai cégé ahol komoly design tervezés is folyik (mert ugye a suszter cipője az olyan amilyen):

www.komplexmedia.hu

laca 2007.09.23. 12:59:29

Köszi a linkért calvez!

"Miben különböznek lapjaink a megszokott weboldalaktól ?
- olcsóbbak

- gyorsabban készülnek el

- könnyebben megtalálhatók a NET-en

- azonnal elérhetők, még modemes kapcsolattal is

- szokatlan ötletekkel hívják fel a látogató figyelmét"

- Szórol szóra igaz :) :)))

ÜbermegaLOL :)

Twodotzero · http://webkettopontnulla.blog.hu/ 2007.09.23. 13:20:07

Missparker, nem velül kellene csináltatni? :)

Max. két hét alatt megvannak vele. Állítólag a microsoftét is ők csinálták, azzal négy nap alatt végeztek .....

"Az idő pénz!

A honlapot megrendelésétől számítva maximum 2 hét alatt elkészítjük. Ez a határidő csak abban az esetben csúszhat, ha a megrendeléskor nem kapunk meg minden adatot, információt (anyag, ami a honlapra kerül, fotók stb.). Tehát, ha minden adat rendelkezésünkre áll megrendeléskor, a maximális hatéridő 2 hét, ami ebben az esetben csak minimalizálódhat."


Rendeljük meg tőlük :))))

kacsa! 2007.09.23. 16:29:27

fú, a honlapalapító odab*sz! :D

webszemét · http://webszemet.blog.hu 2007.09.23. 16:41:41

Kedves kommentezők. Köszönöm a hozzászólásokat, de tisztelettel kérnék mindenkit, hogy ne hsz.-ben írjatok ajánlásokat, hanem mailben, hiszen ha jó, akkor írok róla postot szívesen. Ne lőjétek le a poént plz, hadd legyen alapanyag!
Ezer köszönet.

Kritikus 2007.09.23. 18:03:02

De ez a webszemét blog is gagyi. Ez az a vitet prédikál és bort iszik elv. Ilyen primitiv oldal ezt is ki kellene rakni. Nincs jogalap a kritikára.

webszemét · http://webszemet.blog.hu 2007.09.23. 18:12:14

Köszönet az értékes hozzászólásért, a primitív weboldalért a kritika a Blog.hu-nak jár (vágod ez egy blog, nem egy "oldal") én csak csináltam pár egyszerű elemet, hogy ne a gyári sablonok valamelyike legyen. Ha van építő ötleted, és nem csak pocskondiázni tudsz, akkor írd meg e-mailben!

mita 2007.09.23. 20:56:58

west.hu Ez meg egy index aloldal, vagy mi. :-)

b3ck · http://grundaktiv.hu/ 2007.09.23. 21:00:45

"Egy klikk és már nyomatódik is az oldal."

Hibátlan.

BlueBunny · http://bluebunny.freeblog.hu 2007.09.23. 23:06:13

gömböc:
Lehet, hogy a doit nyúlás, de legalább jól néz ki :)
Különben ha nekem mondja egy megrendelő, hogy olyan oldalt akar, mint valamelyik, ami neki tetszik, ha fizet, simán lenyúlom neki épp annyi módosítással, hogy ne legyen túl ordenáré pofátlanság.

TBC 2007.09.24. 01:14:34

Kritikus! Előszöris attól, hogy valaki nem ért valamihez, még lehet más munkájáról véleménye. Attól, mert valaki nem ért a erbdesignhoz, még el tudja dönteni, hogy mi a szép, ízléses design és mi a gagyi. De így van ez az élet midnen területén, az emberek nagy részének van véleménye pl. némely autómodellekről, pedig ők maguk még egy Trabantot se tudnának összedobni; vagy egyes élelmiszeripari termékekről is van az embereknek véleménye, pedig lehet, ők maguk még egy sütni se tudnak, stb. Szóval nem csak akkor lehet az embernek valamiről véleménye, ha az adott területen ő tud jobbat csinálni.
Másrészt én mindig az egyszerűséget, kezelhetőséget és használhatóságot tartom fontosabbnak, és nem a csicsás kinézetet, márpedig erre a blogra pont igaz az, hogy egyszerű, nincs túlcsicsázva, ugyanakkor pedig használható. Harmadrészt meg ez a blog.hu műve, a blog tulajdonosa csak használja az előre elkészített blog-sablont, és nem ő készíti. (Ahogy írja, ez nem egy oldal, hanem egy blog.)
Ami meg a bemutatott oldalakat illeti, szerintem mindegyik az "ízlések és pofonok" kategória, de leginkább az első az, amire nem lehet egyértelműen azt mondani, hogy gagyi. A felépítése egyszerű, könnyen használható, és az oldal színvilága sem zavaró. Ráadásul a menük, stb. is illenek az oldal színvilágához. Ez teljes mértékben az emberek egyéni ízlésén múlik, hogy tetszik-e.
A másodikra is rá lehet fogni, hogy egyéni ízlés kérdése, azonban szerintem ez már a túlcsicsázott kategória, és inkább illene egy méterárukereskedéshez vagy textiulgyárhoz, mint egy webdesign céghez. Na meg kicsit zavaró is az a textilmintás háttér...

gömböc 2007.09.24. 10:22:44

BlueBunny, szerintem az eredeti ismeretében nem néz ki jól. A logó is olyan,mintha kicsit átrendezték volna a szirmokat.
Lemasolhatok egy oldalt, de attol meg nem leszek designer.

sanyi 2007.09.24. 11:18:32

TBC, ettől még az ún. saját elemek jó randák itt a webszemeten! pshop 0.1! eddig azt hittem, iróniából, de nem...! hol volt akkor az a bizonyos szépérzék? fuhh!

webszemét · http://webszemet.blog.hu 2007.09.24. 11:38:10

Sanyi! Mutasd a tiédet! Nem hiszem el, hogy vannak ennyire agyatlan emberek...

sanyi 2007.09.24. 12:39:58

én tényleg azt hittem, hogy viccből csináltad ezeket az elemeket! ez a dobozosítás, csúnya lekerekítés (maszatos, egyenetlen), sraffozott háttér, fénylés, becsillanás! tényleg viccnek hittem, nem tehetek róla! :) még a harcosok klubja is eszembe jutott a búzavirágkékről. de tudod mi kéne még rá? van az a warp text funkció. próbáltad már?
szerinted agyatlan vagyok?

webszemét · http://webszemet.blog.hu 2007.09.24. 12:56:49

Sanyi! Vazze! Te tényleg... Mint azt már korábban is írtam több helyen, nem vagyok professzionális multimédiafejlesztő. Ez pedig nem egy 3 havi munkával készült professzionális portál, csak egy nyavajás blog. Nem is kellett volna csinálnom semmit, de nem akartam a gyári sablont rajta hagyni. Amit itt látsz, fél óra alatt dobtam össze, hogy legyen valami. Amit az agyatlanságról mondtam/gondoltam azt tökéletesen igazoltad újabb soraiddal, hiszen ezek az elemek nem a Photoshop világbajnokságra készültek, és nem az a céljük, hogy pixelről pixelre kielemezze pár "hozzáértő". Már bocsánat, ha nem értettél meg elsőre. (amúgy továbbra sem mutattál jobbat, adj valamit nekem is elemezni!)
A blog célja a szórakoztatás, ennek eleget is teszek, ezt igazolja az a közel 15.000 látogató, aki az elmúlt 3 hétben megnézte, de a kedvedért majd csiszolok a rajzokon, ha lesz hozzá kedvem...

Mária · http://maria.blog.hu 2007.09.24. 13:09:40

Lássuk Sanyi oldalát!

Rendelnék már valakitől egy jó kis testreszabott blogot WP motorral, mindenféle kiegészítőkkel a xaros blog.hu-s gagyiságom helyett :)))

sanyi 2007.09.24. 13:10:57

oké, oké, meg ne sértődj! de ami oldalakat belinkelsz, többnyire így készültek, mint a tied. még a warptextes húzással ebből jó tréfát lehet faragni. értem én hogy nem vagy profi (hát én se, nincs is mit mutatnom), a linkelt oldalakban is azt tartom a legcsúnyábbnak, hogy ezért valaki pénzt kért. a blogod szórakoztató, én is ott vagyok a 15ezerben és jó, hogy csinálod, élvezettel olvasom, jókat kucogok a lapokon meg a kommentárjaidon is. csak mondom, én a fejlécet tényleg viccnek hittem. ha te nem is annak szántad. szánd! warptext! :)
süti beállítások módosítása