Web 0.1

Botcsinálta dizájnerek, fatális bugok, vicces vagy idióta megoldások. Minden, amit még a monitorpixel elbír, és amit már nem.

bigyók


My blog is worth $15,242.58.
How much is your blog worth?

Tessék lájkolni

Kommentek

A Centrum parkoló a neten is szar

2008.01.16. 17:44 | webszemét | 37 komment

Címkék: a hét webdizájnere

Még kezdő kiscsirke koromban meg voltam győződve arról, hogy megváltom a világot, és formabontó ötleteimmel új fogalmat teremtek a webdizájnolás nevű masszában. Akkor frontpédzs volt a fegyverem, azóta már fegyvertelen békeaktivista vagyok, és nem akarok weboldalakat tervezni. Kedvenc ötletem az volt egyébként, hogy adott szakmákhoz illő tárgyakból építem fel a weboldalt, például egy teherfuvarozó esetében egy nagy Kamaz, vagy IFA lett volna az oldal teherhordó szerve. Na, lényeg, én rájöttem a saját hülyeségemre, mielőtt bárkinek ártottam volna... a Centrum parkoló zéerté(?) vebbildere nem tudott túllépni saját korlátain, és úgy döntött romjaiba zülleszt mindent, mit szentnek hittünk e világon, és lerakja egy szebb, jobb világrend alapjait. Az még hagyján, hogy az érkezéskor kedvenc gépünk, egy parkoló automata fogad bennünket, ám ami a megfelelő gomb után jön(piros és zöld), az bizonyára a legedzettebb júzerek RAM használatát is feltekeri 100% körüli szintre. Jómagam hosszú percekig bámultam bután az oldalra, mire véletenül megnyomtam valamit, és egy baszom nagy pókháló borította be hirtelen a monitort, rajta mindenféle nemlétező fájlokkal díszített menüpontokkal. Szerintem az alkotó szándékára sosem derül fény, bár szívesen elbarangolnék kicsit az agyában, biztos egész különleges élményben lenne részem:)) Nem is ragoznám tovább, tessék bolyongani egy őrült elme eme remekében, és kommentelni az élet utáni élményeket. Ha fájdalmat éreztek, Marcit szidjátok, ő a felelős, ő nyitotta ki Pandora szelencéjét.

A bejegyzés trackback címe:

https://webszemet.blog.hu/api/trackback/id/tr76299895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lődörgő Hollandi 2008.01.16. 20:46:40

Ez baromi jó! Ekkora kalap sz@rt már rég láttam! Szerintem odaadták a terveket egy sok képzelőerővel de kevés tehetséggel megáldott, kissé debil általános iskolásnak!

webszemét · http://webszemet.blog.hu 2008.01.16. 20:48:49

áá, ne sértsd meg az általános iskolásokat:)
ők ilyet nem tennének:)))

nevetőharmadik 2008.01.16. 21:19:09

Magamhoz tértem. Borzalmas. A kezdőoldalon a parkolóautomata az még hagyján, az csak simán groteszk (ami akár művészet is lehetne), bár inkább morbid. De ami utána jön... rossz minőségű képek... rossz minőségű szövegek: "Érdekeség" és a többi... borzalom, borzalom, borzalom...

Aztán gondoltam egyet - mi van, ha csak a Ff-om csinálja ezt velem? És IE-ben szebben néz ki? (Ezt magam sem hittem). Úgyhogy megnyitottam másodszor is.

Nyilvánvalóan hülye vagyok.

steelhand 2008.01.16. 21:31:32

A gyíkot az együtt alatt találtam meg.
Egy lépés előre-egy lépés hátra, muhaha tiszta tánciskola, na meg azok az ezeréves Betakamera ikonok a win98-ból...
Automatikus lapozás rulez...
A pókháló jelentése: nincs hová menekülni, mindent behálózunk, parkolásért mindenhol fizess!

nevetőharmadik 2008.01.16. 21:33:07

Utolsó kijelentésem megerősítve. Mindegy, _böngésztem_ és találtam egy ilyen oldalt rajta:

www.centrumparkolo.hu/cp/Data/I015.htm

Olvassátok el a szöveget a jobb alsó sarokban! Az egy dolog, hogy vajon az a 4000 P+R parkoló vajon hány százaléka a szükségesnek. De a bal fölső sarok az zseniális. A vonat azonnal gyanús lett. Aztán nézem a rendszámot: nem tiszta, de valószínűleg német - ám biztosan _nem_ magyar.

Nyilván nehéz volt Budapesten valódi P+R parkolót fotózniuk.

kalman51 2008.01.16. 21:33:49

szerintem a webdesignernek volt egy csomó bűntetőcédulája és megegyezett a centrummal, hogy cserébe (barter formában) készít nekik egy fasza weblapot...

nevetőharmadik 2008.01.16. 21:40:16

Ááá, eetoltam... mindegy, kattintsatok a "Szöveg" környékére Aa~Zz mellett.

webmester 2008.01.16. 21:45:06

az oldal forrásban nincs semmilyen szignó, csak
valami olasz szöveget találtam.

ki volt ez a zseni, aki ezt létrehozta?

webmester 2008.01.16. 21:46:11

Introduce le informazioni sulla meccanica, la tecnica costruttiva e le prestazioni disponibili su un determinato dispositivo

2008.01.16. 21:54:07

Ez extra gáz. :D

M Christophus Vinicius 2008.01.16. 22:03:27

Ekkora böszme köcsög dolgot. Én annyira felb@sztam annak idején az agyam azon a honlapon. Minden valamirevaló cég csinál egy normális honlapot magának. Minden cég, ami valamit is szolgáltat. Weben keresztül ugyanis új csatornát tudnak nyitni az emberek felé. De ezeknek eszükben sincs ezt megtenni. Innen látszik, hogy mekkora egy rohadék ez a cég. Hogy tudniiliik például nem rak ki egy nyomorult űrlapot, hogy a hülye megbüntetett/ beperelt/fantombírságolt állampolgár kapcsolatba tudjon lépni velük. Ezeknek semmi sem szent.....
Ez a honlap a webdesign, és a felhasználói interfészek antikrisztusa, ahogy maga a cég is a jelen gazdaságunk torzszülötte.
Hogy az ördög bassza meg őket a kétágú kankós faszával.
(már elnézést az előzőért - hoggyal nem kezdünk mondatot)

AI 2008.01.16. 22:17:57

Ez már egy évvel ezelött is pont ilyen volt. De hát szarból nem lesz szalonna, ugye...
nem futja szegényeknek.

Emmet Ray 2008.01.16. 22:23:04

én rákattintottam a Díjak menüpontra... kamu, nem is nyertek semmilyen díjat :)

Franky 2008.01.16. 22:46:15

Ekkora szart rég nem láttam. Milyen szép, amikor sikerül a képekre a szöveget rávarázsolni. :)

insert_click 2008.01.16. 22:56:07

nézzétek meg 1440x900-ban, ismétlődik jobbra cuccos, nem értettem miért méretezi át állandóan a böngészőt.

Gepember · http://blog.gepember.com 2008.01.16. 23:02:16

ez förtelmes. amint megláttam pánikszerűen a jobb felső sarokban levő "segítség" gombra kattintottam, de nem történt semmi ááááááááá

EarlD 2008.01.16. 23:17:17

Egész egyszerűen ilyen weblap nem létezik a világon. Ez irreális. Ez csak valamilyen félreértés. Vagy direkt csinálják.

Danny 2008.01.17. 00:02:31

Ez tényleg nem normális.
Azonban az én problémám első körben nem is ez a katyvasz volt, hanem az 1600x1200-as képernyőmön megjelent látvány: ez a förtelem négyszer volt látható.
Ideillő, a blog írójának megfogalmazása: "Jómagam hosszú percekig bámultam bután az oldalra, mire véletenül megnyomtam valamit,...". Szóval először én is át akartam látni, volt vagy 1-2 perc.
De tudom a megoldást. Miért ilyen a honlapjuk? Mert nem arra mentek rá, hogy nyugtató, kellemes, praktikus portált alkossanak, hanem egy havernak megint kioszthassanak milliókat a mi pénzünkből.
Ezeknél engem, aki a legjóindulatubban parkolok, mindig, ha tudok bedobok pénzt, már vagy 4-szer b...tak meg. Legutóbb szar volt az automata. Persze tiltakozni meg se próbáljak, hiszen úgyis én hazudok. Nem tudom bizonyítani? Az én bajom.
Szarházi társaság!

Büdös paraszt 2008.01.17. 00:13:05

Amennyi agymunka kell a navigációhoz, lezsibbadt az összes homloklebenyem. Lehet, hogy ki kéne vágatni azt semmirekellő agyterületet?

Mexámoltam. Összesn 73 try catch blokk egymás alatt.

Az teccik még, hogy search engine optimális. (Egy darab paragráf, annyi se van benne.) :D

Mercike 2008.01.17. 00:41:02

Igazi Faszok!

insert_click · http://www.kutyapoint.hu/ 2008.01.17. 01:14:04

Most komolyan, eddig gondolkoztam de rájöttem, egyetértek EarlD-vel, ilyen weblap márpedig nincs, ez egy vicc.

Hevnye 2008.01.17. 06:20:07

Olyan a web oldal - kesze-kusza- mint a piacvezető "világcég" mentális része.

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2008.01.17. 07:43:52

Mekkora hulladék :O
Eleve ami a browseremet átméretezi az tiltólistára kerül...

sertésmájkrém 2008.01.17. 07:48:55

Bakker MI EZ?
Ezt nem hiszem el.
Megnézem mégegyszer.

Jó, megnéztem, ezt vmi idióta CP-s rokon csinálhatta. Vagy tényleg szellemileg sérült arrafelé mindenki, aki közerműködött ennek a létrejöttében.

Mondjuk az is elképzhelhető, hogy tényleg ennyira gyökerek, hogy ezt elfogadták, mivel semmi máshoz nem értenek, mint maffiamódszerekkel pénzt szerezni. Kvalitásaik kimerülnek a megfelelő bmw kiválasztásában és az megfelelő emberek meggyőzésében, hogy pozícióban maradhassanak. Máshoz nem is nagyon kell érteniük.

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2008.01.17. 07:54:06

nekem a legjobban a rövidítések jönnek be, pl:

pótdíjazá.

reklamác.

azlok23 2008.01.18. 13:14:14

Jó az oldal háttere is... 16:9-s monitoromnál 2x látom a hátteret... mert ismétli magát... Könyörgömn, leglább egy kiegészítést a css-be, hogy ne ismételje a hátteret!
vagy... hmm... Lehet, hogy ami css van, az nem is szándékosan került oda? Lehet, hogy a webszerkesztőprogram odagenerálta, és webmesterünk csak ki a karta törölni, de akkor meg nem működött oldal, így bennehagyta... :S
:)))

sertra linne 2008.01.19. 12:29:14

Húúú, ez valami kib. nagy PERFORMANSZ lehet csak...! Vagy tényleg megegyeztek egy sok parkolótartozással bíró webdizájnerrel, aki bosszúból ilyenre csinálta meg a weblapot.

Lékeli az agyamat rendesen.

Zaphod · http://www.zaphod.hu 2008.01.19. 16:32:38

Ha már időt, energiát tesz a kedves webszemét készítője ebbe az egészbe és erőteljesen gyűjti a szemetebbnél szemetebb oldalakat a neten (mellesleg joggal) azért biggyessze már be a az oldal kódjába a hivatkozásokhoz, hogy target="_blank". ez csak igen igen kis hozzáértést, de annál inkább a látogatók kényelmét szolgálná ki. Ha már fikázunk, legalább figyeljünk oda magunkra.

EarlD 2008.01.19. 16:46:01

Ez megint jó téma, fejlesztők hadai folytatnak parázs vitákat külföldi site-okon arról, hogy van-e létjogosultsága a targetblank-nak. Sokan arra esküsznek, hogy ezt azért nem szabad a kódba írni, mert minden döntési lehetőséget a user kezébe kell adni: ha ő akarja, majd megnyitja külön oldalon; ha nem akarja, akkor nem.

Én a másik táborba tartozom, és veled értek egyet, szerintem oldalról kivezető link legyen target=blank-ra téve. Mert jóval egyszerűbb és tisztább. Ami külön oldal, az külön ablak/tab legyen, és gyorsabb meg egyértelműbb is szimplán bezárni azt, mint a back gombbal szarakodni, vagy véletlen bezárás után a history-ból keresgélni.

Miután ez tényleg ízlés kérdése, és oldala válogatja, hogy ki hogyan csinálja meg, én minden ilyen linkre úgy nyomok rá, hogy új tabban nyíljon meg, függetlenül attól, hogy a kódban mi van. Ez legalább biztos. :)

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.01.19. 17:07:54

Mindenkinek nőjön randa kelés a pöcsére, aki az oldaláról kimutató linkeket nem "blank"-ba targetálja. Ha nagyon korrektkedni akarunk, akkor lehet tenni az oldal tetejére egy választómezőt, amiben be lehet állítani, hogy a linkeket hova nyissa és javascripttel elintézni, de amikor olvasok valamit és közben megnéznék egy beszúrt hivatkozást, akkor baromira nehezményezem, ha elirányítanak. Főleg, amikor a "back" gombra nem navigál vissza a böngésző az oldalon belül ugyanoda, ahol tartottam, hanem kereshetem meg...

webszemét · http://webszemet.blog.hu 2008.01.19. 17:16:55

Zaphod: a felvetés jogos, már gondoltam rá, csak szerintem elég sokan blokkolják alanyi jogon a felugrót, pl én is. De igérem szavazás tárgyává teszem a kérdést. Döntsön ezügyben a nép! :)

BOB 2008.01.22. 21:15:12

A target="_blank" az nem feugro ablak, olyat a window.open javascript fuggvennyel csinalhacc :) Gyojjon csak az a target="_blank" :)

Charybdis 2008.02.23. 13:52:45

Ez tényleg nagyon durva!!! A webszemetes verseny (ki tud szarabb honlapot csinálni) már lefutott, ennél szarabbat nem lehet csinálni, nyert a Centrum!

Firefoxban minden linkre kattintáskor átméretezi a böngészőt, ráadásul jobb oldalt ismétlődik a cucc.

De az se rossz,hogy a keresők szemében láthatatlan az oldal.

Belenéztem a forráskódba, akkor jött csak az igazi borzalom :D Ezt direkt szarra csinálták, véletlenül nem lehet ilyet alkotni.

Akadálymentes honlapról ezek még sosem hallottak.

Á, ezt én sem hiszem el, ilyen honlap nincs... ez vmi illúzió...

Charybdis 2008.02.23. 14:06:02

Emberek, megtaláltam ki csinálta ezt a borzalmat!!!

www.magicsolutions.ro/ro_en/partners/partners_en.html

Ide minkenki, ha profi és igényes honlapot szeretne :D
süti beállítások módosítása