Web 0.1

Botcsinálta dizájnerek, fatális bugok, vicces vagy idióta megoldások. Minden, amit még a monitorpixel elbír, és amit már nem.

bigyók


My blog is worth $15,242.58.
How much is your blog worth?

Tessék lájkolni

Kommentek

Rövidhír: a leghülyébb AdSense szöveg

2007.10.25. 15:42 | webszemét | 6 komment

Címkék: apróhirdetés vicces dolgok


Nem tudom, ki hogy van vele, nekem eléggé elkerekedett a szemem, mikor véletlenül ráakadtam erre a szépségre:-) Végülis hatott a frí videó-autó biztosítás kombó, rákattintottam... Ez a Dada.net nevű közösségi izé nekem elég bizarrnak tűnik, bár nem mentem nagyon mélyre, a rengeteg szín, a kuszaság, meg a millió hirdetés hamar elvette a kedvemet, hogy különösebben foglalkozzak vele. (Ha valaki használja, írja már meg milyen!) Hát ennyi.

Egyúttal felhívást intézek országunk népéhez: ha valaki lát hülye AdSense, Etarget, vagy egyéb hirdetést, ne habozzon prtsc-ni! Ha lesz rá igény, nyitunk a témának egy rovatot, hogy legyen valami lájtos is:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://webszemet.blog.hu/api/trackback/id/tr75207714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mária 2007.10.25. 15:55:10

Jajjnemááá... Neked semmi nem tetszik :D

Gery Greyhound · http://www.bestofgyurcsany.hu/news.php 2007.10.25. 16:52:11

Én az ilyen Minden Szó Nagybetűvel Típusú Adsense Hirdetéseken Vagyok Kiakadva

Erdélyi Norbert · http://www.webdesignesmarketing.hu/blog 2007.10.25. 17:09:00

" SAP a középvállalatoknak
Több ezer középvállalat használja az SAP-t. Ingyenes sikertörténetek!
SAP.com/hungary"

Ki az aki fizetne sikertöténetért? Mennyibe kerülhet egy jó kis termékhasználati sikertörténet manapság?

Hargita Nándor · http://sliceandsmile.blog.hu 2007.10.25. 17:09:09

ezért jól fenékbe rúgja majd őket a google mert nem releváns a szöveg

Té, mint Tamás 2007.10.25. 20:37:21

ELképzelhető, hogy a dada.net-nek van valami köze a dadaizmushoz...?

2007.10.25. 21:10:16

Ahogy kivettem, ez egy MLM rendszerű közösségi site. A user saját oldalán megjelenő hirdetések bevételeit (+az általa beszervezettekét negyediziglen) megosztják vele. Nem tom, mennyire Google kompatibilis... sok szemétséget látunk manapság. Most írt az Index az iránytű hirdetésről is, az se semmi (vsz. hasonló a mobilradar is.)
süti beállítások módosítása